Producent płytek ceramicznych wprowadza nowa strategię marketingową. Zgodnie z nią powstał niedawno nowy salon firmy w Warszawie i firma przeprowadziła rebranding swoich marek. Planuje jeszcze m.in. udostępnienie klientom Paradyż Design LAB oraz zorganizowanie cyklu szkoleń Akademia Paradyż.
Proces przemian w firmie rozpoczął się w marcu 2016 roku, kiedy to nastąpiła zmiana struktury właścicielskiej. Od tego czasu transformacja Ceramiki Paradyż konsekwentnie postępuje, a jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy, systematyczne zwiększanie produkcji i połączenie go ze wzrostem sprzedaży.
Po dokładnej analizie badań konsumenckich powstała koncepcja koncentracji na kliencie finalnym i biznesowym, która stała się kamieniem węgielnym całego procesu przemian.
Nowa strategia
W celu optymalizacji toku pracy i produktywności organizacji wprowadzono nowe systemy, a także dokonano korekty w strukturze organizacyjnej.
Jednocześnie Ceramika Paradyż chce być dla swoich klientów źródłem wartościowych i czytelnych inspiracji. W tym celu firma otworzyła swój pierwszy salon sprzedaży w Warszawie, gdzie zarówno klienci, jak i architekci i projektanci wnętrz mogą zobaczyć zastosowanie materiałów ceramicznych w praktyce. Ceramika Paradyż przeprowadziła także rebranding w strukturze swoich marek. Teraz funkcję marki parasolowej pełni marka Paradyż, którą uzupełniają skupione wokół niej dwie silne i wyraziste submarki: Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.

Jeszcze w tym roku pod brandem tej pierwszej pojawią się w rynku cztery nowe kolekcje inspirowane kamieniem, dostępne m.in w wielkim formacie 90 x 180 cm.
Akademia Paradyż
W ramach nowej strategii firma we wrześniu 2018 roku zaprezentuje Klientom i Partnerom Paradyż Design LAB zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie zakładów produkcyjnych i działów kreatywnych. Nowo powstała przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z nowoczesnymi standardami i metodami posłuży pracy twórczej.
To w tym miejscu firma będzie pracować nad produktem i ekspozycją w rynku, czy spotykać się ze swoimi Partnerami. Ceramika Paradyż zamierza również edukować organizując cykl własnych spotkań szkoleniowo-branżowych pod nazwą Akademia Paradyż. Pierwsze z nich odbędzie się już 18 października w Łodzi, a tematem przewodnim wydarzenia będą sklepy przyszłości.
Akademia Paradyż to cykl pionierskich spotkań edukacyjno-inspiracyjnych dedykowany właścicielom i kadrze zarządzającej salonami sprzedaży materiałów łazienkowych.
Zobacz też: Dlaczego na Cersaie 2018 zabraknie Ceramiki Paradyż?