Kijowska, nowa ekspozycja Ceramiki Paradyż jest jedną z największych i najnowocześniejszych stref ekspozycyjnych produktów marki. Jej otwarcie wzmacnia obecność producenta płytek za naszą wschodnią granicą.
W salonie o powierzchni 3000 m2 ekspozycja Ceramiki Paradyż liczy 500 m2 i obejmuje 35 aranżacji przypominających realne – w domowych pomieszczeniach. Wiodącymi produktami w ramach strefy Ceramiki Paradyż są płytki łazienkowe oraz płytki przeznaczone do aranżacji przestrzeni zewnętrznych tj. klinkiery i gresy.
W salonie zostały wyeksponowane najnowsze kolekcje płytek Ceramiki Paradyż, które na bieżąco będą uzupełniane o nowe produkty. Obecnie w ramach ekspozycji zaprezentowano m.in. takie kolekcje jak: Tammi, Roble, Aveiro, Chevron, Esagon , Hexx Universum, Tel Awiv, Stone City, Margarita, czy Scandiano.
Miejsce spotkań
Ideą powstania salonu sprzedaży w Kijowie jest przede wszystkim zapewnienie klientom wygodnej i atrakcyjnej formy poszukiwania inspiracji w zakresie urządzania wnętrz. Salon to także ważny punkt na mapie Kijowa dla architektów i projektantów. Z myślą o nich oraz o potrzebach ich klientów, w salonie stworzono również miejsce do pracy i spotkań w postaci sali konferencyjnej.
– Najwyższa jakość i atrakcyjne wzornictwo naszych produktów doceniane są na całym świecie, a Ukraina od lat to bardzo ważny rynek eksportowy dla Ceramiki Paradyż. Nowo powstały salon w Kijowie w tym aspekcie to zatem kolejny, naturalny i niezbędny krok we wzmacnianiu obecności marki na rynku ukraińskim – mówi Eryk Szyl, Export Manager Ceramiki Paradyż.
Salon sprzedaży produktów Ceramiki Paradyż w Kijowie znajduje się przy ulicy Polyarna 12 (ул. Полярная, 12). Powstał przy współpracy z firmą Keramhall. Za cały projekt realizacji odpowiadał zespół w składzie: Eryk Szyl, Klaudia Wychowałek, Agata Dobrzyńska – Mikas oraz Rusłan Larkin.
Uroczyste otwarcie salonu odbyło się 24 kwietnia br.