Dla firmy TECE rok 2018 to okres przełomowy. W styczniu producent rozwiązań do instalacji sanitarnych i grzewczych zaprezentował nowe logo i hasło marki – CLOSE TO YOU. To efekt rozwoju roli firmy na arenie międzynarodowej oraz konieczności ujednolicenia wizerunku całej grupy.
Firma TECE to od lat jeden z głównych producentów i dostawców rozwiązań sanitarnych i grzewczych na świecie. Rozwój firmy – jak podkreślają przedstawiciele marki – bazuje przede wszystkim na kulturze zadawania pytań, poszukiwanie lepszych, łatwiejszych w obsłudze i montażu rozwiązań oraz przywiązanie do rodzinnych wartości. Marka stawia też na bliskie relacje z klientem – zarówno z ostatecznym użytkownikiem, architektem, inwestorem, jak i wykonawcą instalacji. Jak podkreśla producent chodzi o współpracę, obserwację i nieustanne doskonalenie oferowanych rozwiązań. Podejście to ma oddawać nowe hasło marki – CLOSE TO YOU, czyli „BLISKO CIEBIE”.
– Nowe logo i hasło marki podkreśla wysoką pozycję naszej firmy w branży instalacji grzewczych i sanitarnych. Stanowi także czytelny drogowskaz dla klientów poszukujących najwyższej jakości oraz innowacyjnych rozwiązań – w zakresie stelaży podtynkowych, przycisków spłukujących, odwodnień prysznicowych, systemów łączenia rur czy ogrzewania podłogowego. Nadal pozostajemy niezależną, rodzinną firmą, dla której priorytetem są oczekiwania i potrzeby klientów. Hasło „CLOSE TO YOU” to nasze zobowiązanie i kierunek dalszej współpracy – mówi Aleksandra Dac, Kierownik Działu Promocji w firmie TECE.
Rebranding TECE: także nowa strona WWW
Z myślą o komforcie użytkowników, firma TECE odświeżyła także stronę internetową. Odwiedzający znajdą na niej wszelkie informacje o produktach, wydarzenia z życia firmy, narzędzia do konfiguracji czy aktualne cenniki.
Czytaj także: Wywiad z Krzysztofem Kaczmarkiem, dyrektorem handlowym w firmie Tece.