Ceramika Paradyż ma w końcu nową stronę internetową. Serwis wyróżnia znacznie poprawiony w porównaniu do poprzedniej wersji system nawigacji. Dzięki niemu klienci mają łatwo odnaleźć nie tylko poszukiwane płytki, ale także całe kolekcje wraz z dużą ilością materiałów inspiracyjnych.
Zmiany w serwisie www.paradyz.com objęły zarówno aspekt wizualny, jak i technologiczny. Jak podaje producent: całość projektu poprzedzona została badaniami oraz analizą czynników decyzyjnych w procesie zakupowym klienta. Na tej podstawie podjęto decyzje o wyborze kluczowych funkcjonalności pozwalających łatwo i precyzyjnie odnaleźć poszukiwany produkt osobom, które dokładnie wiedzą czego potrzebują. Z drugiej strony nowy serwis stanowi źródło inspiracji dla tych, którzy zakupy wolą poprzedzić poszukiwaniem pomysłów.
To co wybija się na pierwszy plan to własnie inspiracyjny charakter serwisu. Na pierwszy plan wybito propozycje aranżacyjne i informacje o kolekcjach. Wszystko uporządkowano pod hasłem #wStyluParadyż, pod którym w ubiegłym roku realizowano również kampanię promocyjną z udziałem Doroty Szelągowskiej i blogerek.
Nowa strona Ceramiki Paradyż – zdecydowanie lepsza
– Serwis powstał przede wszystkim z myślą o użytkownikach, którzy poszukują pomysłu na wnętrze we własnym stylu. Intuicyjna nawigacja, zaawansowana wyszukiwarka, czy szerokie możliwości filtrowania inspiracji, kolekcji oraz produktów – to tylko niektóre z funkcji dostępne od teraz na naszej stronie – mówi Tomasz Piechna, kierownik sekcji komunikacji i content marketingu Ceramiki Paradyż. – Całkowicie zmieniliśmy także szatę graficzną i uprościliśmy jego strukturę, by poszukiwanie pomysłu na wymarzone wnętrze było jeszcze prostsze – dodaje.
Nowa strona Ceramiki Paradyż wyróżnia się szatą graficzną. Nie jest może rewolucyjna, raczej zgodna z minimalistycznymi trendami w projektowaniu, raczej zachowawcza – ale w pozytywnym sensie. Ale co najważniejsze: jest zdecydowane przyjaźniejsza dla użytkownika, niż poprzednia. Czytelność i oszczędność wizualna sprzyja nawigacji i poruszaniu się po stronie – tego brakowało poprzedniej wersji.
– Jako osoba na co dzień współpracująca z architektami, odpowiadałem w projekcie za wszystkie kwestie związane z obsługą tej właśnie grupy. Mam nadzieję, że udało nam się stworzyć serwis funkcjonalny i przyjazny architektom, który będzie pomocny w codziennej pracy. Dodam tylko, że cały czas pracujemy nad dedykowaną sekcją „Inwestycje”, która będzie docelowym działem przygotowanym z myślą o architektach – zdradza z kolei Rafał Doleciński, Specjalista ds. Komunikacji z Architektami w Ceramika Paradyż Sp. z o.o.