Ruszyła wspólna kampania Ceramiki Paradyż i marki Purmo pod hasłem „Eksperci od Ciepła”. W ramach współpracy firmy udostępniły w sieci porady ekspertów, które przekazują wiedzę skierowaną do tej pory głównie dla fachowców.
Nowa kampania ma dostarczyć klientom fachowej wiedzy o systemach ogrzewania podłogowego oraz promować produkty o wysokim współczynniku przewodzenia ciepła. Twarzami akcji są Łukasz Wichowski, doradca techniczny ogrzewania podłogowego Purmo oraz Ewelina Goździk, projektantka wnętrz marki Ceramika Paradyż.
Eksperci od ciepła – Purmo i Ceramika Paradyż razem
Na specjalnie dedykowanej stronie internetowej kampanii www.eksperciodciepla.pl, klienci mogą znaleźć informacje związane z ogrzewaniem podłogowym oraz poznać kolekcje płytek ceramicznych. Te ostatnie to rozwiązania wyprodukowane z myślą o zastosowaniu takiego rozwiązania. Porad udzielają eksperci Ceramiki Paradyż oraz marki Purmo.
Z udostępnionej wiedzy – jak przekonują przedstawiciele producentów – będą mogli skorzystać zarówno profesjonaliści, jak i wszystkie zainteresowane osoby planujące remont lub budowę domu. Czytelna mapa strony doprowadzi użytkownika do informacji o parametrach technicznych poszczególnych produktów, listy salonów oraz polecanych instalatorów ogrzewania podłogowego.
W ramach kampanii będzie można pobrać elektroniczny voucher, uprawniający do 15% zniżki na płytki marki Paradyż oraz darmowy projekt ogrzewania podłogowego. Dodatkowym bonusem dla klienta jest możliwość przedłużenia gwarancji do 7 lat na zakupione płytki ceramiczne oraz możliwość skorzystania z elektronicznego katalogu z inspiracjami łazienkowymi. Wystarczy zarejestrować na stronie zakup płytek.