Marka Grohe w Afryce zostało partnerem telewizyjnego reality show “Win a Home” emitowanego w telewizji w RPA. Firma została oficjalnym sponsorem łazienki i kuchni w programie.
Grohe razem ze swoją marką Libra (obecną na rynku Republiki Południowej Afryki) będzie służyć wsparciem przy realizacji programu emitowanego w telewizji SABC 3. Właśnie startuje czwarty sezon programu Win a Home (Wygraj dom).
– Wiemy, że wielu konsumentów może mieć wspaniałe pomysły, ale ich wdrożenie napotyka często wiele przeszkód – mówi John Westermeyer, szef marketingu w Grohe Dawn Water Technology. – Grohe i Libra dostarczą rozwiązania wykorzystywane w różnych sytuacjach, w tym porady techniczne i produktowe od specjalistów marki. Program “Win a home” to wspaniały sposób na pokazanie, jak z właściwym planowaniem, poradami eksperckimi i produktami wysokiej jakości, możemy stworzyć wymarzoną łazienkę i kuchnię – mówi przedstawiciel firmy.
Źródło: MediaUpdate