W czerwcu Ceramika Paradyż wystartowała z nową kampanią marketingową #wStyluParadyż, której twarzą została Dorota Szelągowska. Kampania ma formę konkursu, w którym główną nagrodą jest metamorfoza łazienki. Znamy już laureatkę pierwszej edycji konkursu.
Do pierwszej edycji konkursu, zorganizowanego w ramach kampanii marketingowej #wStyluParadyż, napłynęły setki zgłoszeń. Nagroda w wysokości 10 000 zł, projekt łazienki oraz płytki marki Paradyż trafiły do Katarzyny Jędrzejczak z Warszawy.
Laureatka odwiedziła salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Jagodą Kutkowską z bloga Lovingit oraz Agnieszką Biernat, architektem Ceramiki Paradyż opracowała wymarzony projekt swojej łazienki oraz odebrała nagrodę – czek na remont o wartości 10 000 zł.
– Wyłonienie zwycięzcy było nie lada wyzwaniem. Spośród setek zgłoszeń wybraliśmy dziesięć najlepszych, nad którymi przez długi czas obradowaliśmy. Na wygraną zasłużyło zdjęcie Kasi Jędrzejczak, która na co dzień jest urzędnikiem państwowym i zapaloną Instagramowiczką, a przede wszystkim wzorową żoną i mamą. To właśnie swojego syna Kajtka sfotografowała w przepięknym kadrze i tym zdjęciem skradła nasze serca – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Zwycięskie zdjęcie oznaczone hashtagiem #wStyluPardyż można zobaczyć na profilu laureatki na Instagramie.
– To była jedna z najlepszych kampanii w jakiej brałam udział. Idealnie dopasowana do profilu mojego bloga i moich czytelników. Świetne nagrody, ekipa i atmosfera na planie. Współpraca z marką wśród ulubionych blogerek i Doroty Szelągowskiej to sama przyjemność. Możliwość bezpośredniego wręczenia nagrody laureatce mojej edycji konkursu – bezcenna! Dziękuję firmie za ciepłe przyjęcie i mam nadzieję, że to początek naszej współpracy. Bycie ambasadorką marki, która ma swoją tradycję, jakość i ponadczasowy design to niezapomniana przygoda! – powiedziała Jagoda Kutkowska, blogerka, ambasadorka pierwszej edycji konkursu.
#wStyluParadyż
Trwająca od czerwca br. kampania ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż. Wspólnie z ambasadorkami: Dorotą Szelągowską, Jagodą Kutkowską z lovingit.pl, Anną Skurą z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwiną Bakalarz z Bakusiowo.pl, marka stara się przekonać odbiorców, że łazienkę tak jak każde inne pomieszczenie należy i można zaprojektować w spersonalizowany sposób.
Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada krakowska agencja interaktywna Insignia. W najbliższych tygodniach ogłoszone zostaną wyniki kolejnych dwóch edycji. #wStyluParadyż potrwa do 31 sierpnia 2017. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na wrzesień br.