W roku 2016 przychody netto ze sprzedaży firmy Internity wyniosły 85,7 mln zł. W porównaniu z rokiem 2015 był to wzrost o 6,6 mln zł. Zysk netto za 12 miesięcy roku 2016 wyniósł 382 tys. zł.
Przychody Internity SA za IV kwartał 2016 roku wyniosły 21 317 tys. złotych i były wyższe o około 4% od przychodów za IV kwartał 2015 roku. W czwartym kwartale 2016 Spółka odnotowała zysk netto w wysokości 727 tys. złotych (w porównaniu do 656 tys. zysku netto za IV kwartał 2015 roku). Dodatkowo Spółka podkreśla, że wynik jednostkowy za IV kwartał jest obciążony kwotą około 210 tys. złotych, które odpowiadają rozliczeniom w ramach grupy Internity (opłaty za wykorzystywanie znaku towarowego Internity).
W raporcie podsumowującym wyniki finansowe Internity informuje, iż znacząco zwiększony został dział oświetleniowy oraz podłóg drewnianych. W tych dwóch działach wprowadzone zostały także marki własne, na których spółka spodziewa się wzrostu marż w nadchodzących kwartałach.
Działania Zarządu Internity są skierowane na realizowanie długoterminowej strategii związanej z budowaniem marki IH Internity Home w obrębie produktów premium i luksusowych w branży Dom i Ogród, a także długoterminowych przewag, crossellingu, digitalizacji oferty. Docelowo Spółka chce być omnichannel’owym dostawcą pełnych rozwiązań w zakresie wyposażenia i dekoracji wnętrz w branży Dom i Ogród. Stawia na jakość w logistyce (rozbudowa systemów komputerowych i kompetencji zespołu), w sprzedaży przez telefon i obsłudze klienta (stały wzrost call center), a także na jakość sklepów offline’owych.