Marka Viega wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Dirk Gellisch, Członek Zarządu Grupy Viega mówi o jej celach i przekazie jaki niesie klientom.
– Marka Viega ma ugruntowaną pozycję w segmencie technologii instalacyjnych w sektorze grzewczym i sanitarnym. Po co w takim razie przeprowadzać szeroko zakrojoną, międzynarodową kampanię wizerunkową?
To prawda, że Viega ugruntowała swoją pozycję w sektorze grzewczym i sanitarnym, a nasza marka jest postrzegana, jako innowacyjna i godna zaufania. Z drugiej strony nasza działalność rozwinęła się znacząco, głównie na rynkach zagranicznych. Zatrudniamy obecnie ponad 4 tys. pracowników i poza czterema fabrykami w Niemczech, mamy również zakłady produkujące rozwiązania na rynki lokalne w USA i Chinach. Wartości stojące za naszą marką są ważnym czynnikiem tego sukcesu. Pozostaniemy bezkompromisowi w kwestii jakości, która stała się naszym znakiem firmowym, niezależnie od tego, z jakimi wyzwaniami przyjdzie nam się zmierzyć w kolejnych latach i jak bardzo rozwinie się nasza organizacja. Nowa kampania jest więc obietnicą dla naszych partnerów i rynków, że zawsze będziemy kontynuować to, z czego jesteśmy znani.
– Jaki jest „rdzeń“ marki Viega?
Rdzeniem naszej marki jest to, że pozostajemy firmą rodzinną, która zawsze trzymała się określonych standardów od swoich skromnych początków, aż do stania się jednym z tzw. „hidden champions” na globalnym rynku. Mam tu na myśli takie aspekty jak niezawodność, zaangażowanie w stosunku do naszych lokalizacji i tamtejszych pracowników, ciągłe dążenie do innowacji i nieustanne zobowiązanie do najwyższego poziomu jakości we wszystkim co robimy i o czym myślimy. Odnosi się to do każdego obszaru naszej działalności, zarówno wewnątrz firmy, wśród naszych pracowników, jak i na zewnątrz w relacjach z klientami i dostawcami.
– Co chcą Państwo zakomunikować klientom w nowej kampanii marki Viega?
Klienci otrzymują wyraźny i spójny obraz tego, co oznacza marka Viega. I w każdej chwili mogą przekonać się, że nasze obietnice są prawdziwe, niezależnie od tego, czy mówimy o konkretnych produktach, czy o serwisie i doradztwie, dzięki którym klienci łatwiej zrealizują swoje projekty. Nowa kampania marki to deklaracja, że chcemy pracować wspólnie z partnerami, zachowując najwyższy poziom jakości we wszystkim co robimy. I to jest nasza obietnica!