Jak się ma marketing w branży łazienek? Sprawdzaliśmy po raz ósmy!
Zaległości do nadrobienia – to one stały się tematem tegorocznej konferencji “Marketing w branży łazienkowej”. Ósma edycja organizowanego Roberta Sieńkę spotkania przyniosła podsumowanie i diagnozę tego, co firmy z naszego segmentu muszą jeszcze zrobić, aby poprawić skuteczność swoich działań.
FOTORELACJA
Taki był program Konferencji
Pobierz program w PDF
+ formularz zgłoszenia
Marketing w branży łazienkowej
8. edycja
Data
18 października 2017 r.
Miejsce
Hotel Ossa, Rawa Mazowiecka
Organizator
Robert Sieńko, 3m Projekt Sp.j. ul. Żurawia 71A; 15-540 Białystok
Kontakt
Robert Sieńko
e-mail: r.sienko@bk.home.pl
tel.: +48608651588
Patroni medialni
Program spotkania
9.30–10.00 rejestracja uczestników
10.00–11.15 Jakie treści z trudnej branży łazienkowej dystrybuować w social media
Przegląd kreatywnych przykładów wykorzystania contentu, video i innych narzędzi pomocnych w komunikacji w mediach społecznościowych
Cezary Lech – Sprawny Marketing
11.15–11.45 Wykorzystanie monitoringu internetu
Monitoring internetu to wręcz obowiązek w każdej branży. Jak można go wykorzystać z głową i nie wydać na to ogromnych pieniędzy? Dlaczego kontakt z liderami opinii jest ważny, co za jego pomocą możemy zyskać, oraz jak znaleźć i obsługiwać naszego klienta w mediach społecznościowych. Jak stworzyć okazje sprzedażowe, oraz dlaczego to właśnie marketing za pomocą monitoringu daje najlepsze rezultaty.
Mikołaj Winkiel – Brand24
11.45–12.00 przerwa
12.00–12.30 Po drugiej stronie kamery
Twórcy kanału YouTube Take Me To Design oraz współpracownicy Design/Biznes poszukują odpowiedzi na pytanie: czy branżowe wideo ma sens
Arkadiusz Kaczanowski, Piotr Sawczuk – EST.Media
12.30–13.00 LinkedIn – nowy, wyjątkowy sposób na komunikację z profesjonalistami w branży wyposażenia wnętrz
Wykorzystaj siłę social sellingu i LinkedIn, czyli najprężniej rozwijającej się sieci społecznościowej profesjonalistów, aby pozyskiwać nowe leady sprzedażowe, klientów B2B i budować własną markę osobistą. W czasie prezentacji dowiesz się, jaką strategię przyjąć, aby skutecznie realizować swoje cele sprzedażowe oraz budować trwałe relacje z klientami biznesowymi.
Grzegorz Miecznikowski – S Words
13.00–14.15 Lunch
14.15–15.30 Ocean możliwości, a łazienka taka mała. O trudnej sztuce nawigacji w procesie decyzyjnym klientów
Nie mieliśmy nigdy w historii takiego bogactwa ofert produktów do wyposażenia łazienek jak obecnie. Pojawiają się nowe kolekcje, produkty, rozwiązania i koncepty wychodzące poza szablonowe myślenie o funkcjonalnościach łazienki. Jednocześnie preferencje i oczekiwania klientów zmieniają się każdego roku szybciej i odważniej. To powoduje, że te dwa światy coraz częściej mijają się w obszarze podstawowych założeń i danych. Coraz częściej widać kto w branży nadąża za klientem, a komu się tylko wydaje. Podstawą wszelkich decyzji w tym biznesie powinny być dane o kliencie: jego możliwościach, oczekiwaniach, aspiracjach, stylu życia, planach, etc. Zacznijmy jednak od podstaw, czyli od zasobów i preferencji.
Marcelin Matusiak – GFK Polonia
15.30–15.45 przerwa
15.45–16.15 Digitalizacja działu marketingu – od outsourcingu do wewnętrznych kompetencji
W czasach, gdy coraz większy procent sprzedaży realizowany jest przez kanał internetowy warto zastanowić się nad procesem digitalizacji organizacji. Tworzyć własny kanał sprzedażowy czy też skorzystać z oferty i możliwości partnerów? Budować wewnętrzne kompetencje czy też wykorzystać outsourcing? A może połączyć oba podejścia? To od przyjętej strategii w dużej mierze będzie zależeć sukces przedsiębiorstwa w sieci. Jest już zdecydowanie za późno na naukę na błędach.
Bartłomiej Rak – Socjomania
16.15–16.45 Visual Merchandising – sztuka kreowania przestrzeni sklepu
Produkt i Klient to główni aktorzy w Visual Merchandisingu – w jaki sposób to wykorzystać? Jak budować przestrzeń która sprzedaje? W jaki sposób kreatywnie patrzeć na ekspozycję? Jak kreować potrzebę zakupu u Klientów?
Marcin Grzelak – Warto Szkolić