Poszerzanie oferty w kierunku produktów designerskich i spełniających najwyższe oczekiwania klientów, a także inwestycje w nowe technologie, to reakcja New Trendy na aktualną sytuację rynkową. O tym, jakie wyzwania w najbliższym czasie stoją przed producentem rozmawiamy z Piotrem Wychowańcem, Marketing Managerem New Trendy.
Ostatnie miesiące to bardzo trudny czas dla polskiej branży budowlanej, z którą jako rynek wyposażenia wnętrz jesteśmy powiązani. Pokazują to choćby ostatnie dane GUS. Czy odczuwają Państwo, że ta sytuacja przekłada się na działania New Trendy?
Wchodzimy lub raczej już weszliśmy w okres o obniżonej aktywności kupujących i pokrywa się to z ogólnymi danymi statystycznymi dotyczącymi naszej branży, jak i całej gospodarki. Jak wszyscy odczuwamy skutki wzrostu cen energii, paliwa i innych kosztów stałych i zmiennych, które towarzyszą procesowi produkcji. W następstwie tych czynników podnosimy ceny naszych produktów. Równocześnie jednak rozwijamy nasze portfolio, nie zmniejszając tym samym inwestycji w działania zespołu R&D, nowy design i nowe technologie.
Obserwujemy postępujący wzrost świadomości konsumentów, którzy racjonalnie podejmując swoje decyzje zakupowe, coraz częściej stawiają na produkty najwyższej jakości.
My, wychodząc temu naprzeciw, rozwijamy właśnie ten segment naszej oferty, który spełnia najwyższe oczekiwania funkcjonalne, jakościowe i związane z designem.
W roku 2022 New Trendy wprowadziło do swojej oferty nowe kolory profili kabin, detali i okuć. Które z nich wzbudziły największe zainteresowanie klientów?
Dla nas wprowadzenie nowych rozwiązań kolorystycznych było całkowicie naturalnym krokiem w rozwoju naszej oferty. Opracowaliśmy wysoką jakościowo technologię i ozdobiliśmy nasze kabiny kolorami miedzi (Avexa Copper Brushed) i grafitowego metalu (Avexa Gunmetal Brushed). Eleganckie szczotkowanie, spójność kolorystyczna wszystkich elementów kabiny, szeroki wybór kształtów i rodzajów kabin, to największe atuty tych produktów. Nawiązaliśmy tym samym do kolorów, które obecne są w armaturze łazienkowej i w ogóle w wystroju wnętrz. Architekci doceniają przede wszystkim kolor miedziany. Jego brakowało i na to rozwiązanie nasi odbiorcy wyraźnie czekali.
Warto pamiętać, że w ofercie New Trendy, z roku na rok, pojawiają się również nowe rozwiązania funkcjonalne. Posiadamy kabiny z systemem cichego domykania drzwi przesuwnych w kolekcji Softi. Mamy nową kolekcję Smart, gdzie system jezdny drzwi umieszczony jest jedynie na dolnej, bardzo minimalistycznej bieżni. Pojawienie się tych rozwiązań, to właśnie odpowiedź na potrzeby jak najszerszego grona odbiorców. Tych, dla których wartością jest wysoka jakość, długotrwała sprawność oraz oryginalny design.
Jak będzie wyglądał 2023 rok w New Trendy? Czego możemy się spodziewać?
Jak już wspomniałem, nasz zespół R&D nie zwalnia tempa i rozwój naszej gamy produktów to kluczowy cel, jaki przed sobą stawiamy. Na pewno zaskoczymy rynek kolejnymi nowymi, odważnymi kolorami. Postawimy na rozwój naszych aktualnych, najlepszych kolekcji. Wdrożymy też zupełnie nowe rozwiązania.
Będziemy dalej inspirować kolorami i wskazywać kierunki do rozwoju designu w łazienkach. Planujemy też aktywnie uczestniczyć w życiu środowiska architektów wnętrz. To dzięki nim powstają nasze najlepsze rozwiązania. Utrzymanie dialogu jest w tym wypadku kluczowe, aby odpowiadać na potrzeby jak najszybciej i jak najlepiej.
W marcu będziemy obecni na największych międzynarodowych targach branży sanitarnej ISH we Frankfurcie. Już teraz zapraszamy na nasze stoisko, gdzie na pewno zaprezentujemy nasze nowości 2023.