Francuska marka specjalizująca się w rozwiązaniach do wnętrz publicznych przedstawiła nowości na 2022 rok oraz pochwaliła się wzrostami sprzedaży w ostatnim roku.
Karolina Kozłowska, menadżerka ds. marketingu w Delabie Polska, zdradziła że firma zanotowała w 2021 roku 11% wzrost w stosunku do roku 2020 i 7% w stosunku do bardzo udanego i jeszcze przed-COVID-dowego roku 2019.
Kryzys związany z pandemia COVID-19 pozwolił zwrócić uwagę na tematy, które dla nas były ważne od bardzo dawna – ocenia Kozłowska.
W trakcie prezentacji pokazano nowości które trafią na rynek w tym roku. Marka stawia na rozwój produktów ze stali (zarówno akcesoriów jak i urządzeń sanitarnych) w kolorze czarnym – w tym wykończeniu można już skompletować z oferty marki całe wyposażenie łazienki. Postawiono na uproszczenia w montażu i konserwacji. Marka, tam gdzie to możliwe. rezygnuje z wrażliwych i podatnych na awarię lub rozwój zarazków elementów – jak np. zbiorniki na wodę w systemach spłukiwania. Delabie stawia też na bardziej przystępne cenowo rozwiązania. Ciekawym kierunkiem jest integracja większej liczby rozwiązań w strefie samej umywalki (np. dozowników lokowanych obok baterii zamiast na ścianie) oraz łącznie funkcjonalności w ramach jednego produktu.
Wszystkie nowości wyróżnia spójny, charakterystyczny dla marki design – ten kierunek od lat wskazywany jest jako kluczowy w rozwoju produktów dla wnętrz komercyjnych.
Zauważamy, że przestrzenie publiczne, które są ładnie zaprojektowane i w których używa się rozwiązań o dobrym designie, rzadziej są niszczone – ocenia Kozłowska.