Od 1 kwietnia stanowisko Country Managera Grupy Oras w Polsce przejmuje Cezary Kowalczyk. Dotąd był przez lata związany z marką Grohe.
Cezary Kowalczyk dotąd pełnił rolę Project Sales Director’a oraz Head of Hospitality Sector w firmie Grohe Polska. Od 1 kwietnia przeszedł do Grupy Oras w której objął stanowisko Country Managera.
Moim głównym zadaniem będzie oczywiście zwiększenie udziałów i obecności dwóch uznanych na rynku europejskim marek Oras i Hansa w Polsce
– podkreśla Cezary Kowalczyk, nowy Country Manager na Polskę w Oras Group.
Będę konsekwentnie promował holistyczne podejście zmierzające do świadomego ograniczenia zużycia wody z wykorzystaniem między innymi elektronicznych rozwiązań Oras/Hansa, tak powszechnych kiedyś na rynku inwestycyjnym. Sukces silnych marek jest w zasadniczej mierze efektem partnerskiej współpracy z architektami i priorytet szczególnej dbałości o wsparcie dla biur architektonicznych jest dla mnie oczywisty, a z racji doświadczenia zawodowego szczególnie bliski. Jedna z naszych fabryk znajduje się w Oleśnie i jest to jedyny zakład produkcyjny w kraju wytwarzający armaturę z pełnym procesem produkcyjnym. Mam nadzieję, że to miejsce stanie się wyjątkowym na mapie, które będzie obowiązkowym punktem wizyt dla architektów, developerów i osób pragnących poznać proces wytwarzania armatury od “kuchni” do którego, z tego miejsca, zapraszam już dziś. Obecność zakładu produkcyjnego w kraju to ważny aspekt ze względu na dostępność produktów, również w kolorze czarnym matowym, tak pożądanym obecnie przez architektów. Co istotne w Oras/Hansa ten kolor dostępny jest również w kategorii baterii elektronicznych i produktów inwestycyjnych. Szczególnie skupię się na promowaniu produktów innowacyjnych dalej pojętych jako SMART, wpływających na świadomość ekologiczną i zachowania użytkowników, a portfolio tego asortymentu rozwijać będę ze szczególną pasją – dodaje Cezary Kowlaczyk.
Cezary Kowalczyk – jak sam o sobie mówi – jest humanistą z krwi i kości. Jest absolwentem warszawskiej SGGW, sprzedawcą od zawsze, wyznającym fundamentalną zasadę „sprzedaży opartej o autentyczną inspirację”. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobywane w agencjach reklamowych, a ponad 8 lat w branży sanitarnej przypieczętowane zostało wieloletnim zarządzaniem projektami i sprzedażą inwestycyjną w Grohe Polska. Tam w swojej był zaangażowany w budowanie relacji z kluczowymi inwestorami w Polsce jak we współpracę z architektami i biurami projektowymi. Zawodowo koordynator procesu certyfikacji wielokryterialych LEED/BREEAM, a z przekonania – orędownik i propagator wszelkich efektywnych rozwiązań redukujących zużycie wody oraz wpływ plastiku na środowisko. Prywatnie miłośnik marki Vespa, podróży, architektury, muzyki oraz pięknie i funkcjonalnie zaprojektowanych przedmiotów, w szczególności przez Jonathana Ive’a. Spełniony ojciec dwójki dzieci.