Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Duravit? Mówi o tym Elżbieta Pękala, dyrektor zarządzająca i członek zarządu w firmie Duravit Polska.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Rok 2020 był oczywiście wyjątkowy i zmusił do szukania nowych rozwiązań zarówno w komunikacji wewnętrznej , zewnętrznej, jak też pracy w szerszym zakresie. Pozostajemy w stałym kontakcie z klientami, inwestorami i architektami dbając o wzajemny komfort. Pomaga w tym nowy magazyn łazienkowy BadMagazyn “Your future bathroom” w poręcznym formacie, dostępny online. Zgodnie z ekologicznym trendem większość materiałów znajduje się obecnie online. Od sierpnia 2020 roku nowym ambasadorem marki Duravit został austriacki tenisista Dominic Thiem.
Rok 2020 to również ogromne wyróżnienia dla Duravit. Cieszy niewątpliwie przyznana przez NASA trzecia nagroda dla inżynier Franzise Wülker za stworzenie kosmicznej toalety Lunar Loo. W 2020 nagrodę Red Dot Best of the Best, czyli jedną z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego na świecie przyznana została serii Viu & XViu.
Nowości 2021 roku zostaną przedstawione na Duravit Design Days 22.03.2021, które można obejrzeć klikając w link: https://designdays.duravit.com/
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Rok 2020 to dwie ważne nowości technologiczne, opatentowane przez Duravit – c-bonded i c-shaped. Polegają one na precyzyjnym połączeniu materiału ceramicznego, tj. umywalki, z innym materiałem – metalem bądź drewnem. Technologia c-bonded stosowana jest w wielu seriach łazienkowych, natomiast c-shaped została zastosowana w serii Happy D2 Plus projektu sieger design. Bardzo dobrze przyjęte zostały również przez rynek nasze wielofunkcyjne toalety, sterowane pilotem i aplikacją z serii SensoWash Starck f.
Na 2021 rok przygotowaliśmy zaskakujące nowości. Kontynuujemy rozwój w segmencie premium i ekonomicznym. Wprowadzamy dwie nowe kolekcje oraz innowacyjną technologię spłukiwania.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Kluczowym jest umiejętność dostosowywania się do zmieniającego się środowiska pracy i możliwości dotarcia do rynku. Ważny jak zawsze jest kontakt, choć zmienia się jego forma. Wszyscy korzystamy z narzędzi cyfrowych. Naszym celem jest zrobić wszystko, by dystrybutorom, klientom pracowało się z nami, z naszym produktem łatwo i przyjemnie. Wszystkim życzymy zdrowia, cierpliwości i niesłabnącej energii