Sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home pragnie w tym roku skupić się na alternatywnych rozwiązaniach do łazienek. Chcielibyśmy budować wśród Klientów świadomość, że wykończenie tych pomieszczeń narażonych na wilgoć to już nie tylko ceramika w postaci płytek, lecz również wodoodporne tapety, znakomitej jakości farby oraz podłogi winylowe – mówi Mariusz Kaperczak z Dekorian Home
W ofercie naszych salonów mamy bardzo wiele propozycji wysokiej jakości, wodoodpornych materiałów wykończeniowych, które z powodzeniem możemy stosować w łazience. W Polsce Klienci wciąż jeszcze niestety z rezerwą podchodzą do tego typu rozwiązań, jakby niedowierzając w postęp technologiczny, jaki dokonał się przez ostatnią dekadę. Chcielibyśmy przekonać Klientów do wprowadzenia do swoich wnętrz zjawiskowych tapet Glamora. Ta włoska marka specjalizuje się w wielkoformatowych grafikach ściennych przeznaczonych również do łazienek. Zaawansowana w produktach tej marki technologia – Glamfusion, pozwala na stosowanie produktów nawet na powierzchniach bezpośrednio narażonych na kontakt z wodą, np. pod prysznicem. Glamora regularnie wprowadza na rynek nowe wzory, więc równolegle z edukowaniem na temat alternatywnych wykończeń łazienki, chcielibyśmy przedstawiać bogactwo oferty marki i niezliczoną ilość niespotykanych rozwiązań aranżacyjnych, jakie stwarza.
Wśród produktów wykończeniowych do łazienek sieć salonów Dekorian Home oferuje także ceramiczne farby firmy PARA Paints. W 2021 roku pragniemy odświeżyć ich wizerunek i przypomnieć o świetnych parametrach technicznych tych produktów oraz bogactwie kolorów, które dopasować można do każdego pomieszczenia w domu (również do łazienki).
Pod koniec 2020 roku weszła do naszej oferty nowa marka podłóg winylowych O.floor. Chcemy przedstawić architektom i inwestorom niezwykłe parametry jej produktów, a także zaproponować je jako alternatywę dla drewna w łazience.
Z racji niecodziennej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy ze względu na pandemię, musimy zrezygnować z części spotkań na żywo na korzyść webinarów, których cykl planujemy w najbliższych miesiącach. Ważne, by być elastycznym w podejściu do oczekiwań klienta i konsekwentnie informować o rozwiązaniach, które oferuje wciąż dynamicznie rozwijający się rynek produktów wykończeniowych do łazienek.