Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie IntuitionBathrooms? Mówi o tym Aleksandra Bienias – Sales Executive w IntuitionBathrooms.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Aleksandra Bienias: Miniony rok pod względem biznesowym wypadł bardzo dobrze. Dużo energii poświęciliśmy, by przygotować się jak najlepiej do związanych z Brexitem procedur, które weszły w życie z początkiem 2021 roku. Dzięki tym wysiłkom możemy nieustannie sprowadzać produkty najlepszych brytyjskich firm w sprawny sposób oraz zapewniać naszym klientom wspaniałą obsługę. Innym sukcesem było uzyskanie atestu PZH na wszystkie produkty brytyjskiego producenta VADO. W 2020 roku odnotowaliśmy duży wzrost sprzedaży kolorowych wykończeń armatury łazienkowej. Przewidujemy, że ta tendencja utrzyma się w bieżącym roku.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Głównym naszym działaniem było w minionym roku stałe poszerzanie naszej oferty produktowej o nowe rozwiązania. Również te przeznaczone w szczególności dla architektów i projektantów – z możliwością zrealizowania w IntuitionBathrooms własnego projektu akcesoriów, grzejnika i mebli.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Kluczowa jest kwestia zrozumienia przez producentów realiów dzisiejszego świata oraz zapewnienie najlepszej jakości użytkowania produktu dostosowanej do teraźniejszych problemów. Za sprawą pandemii ludzie spędzają więcej czasu w domu, ważne więc, by produkty codziennego użytku spełniały wymogi higieniczne oraz pozwalały oszczędzać wodę. Inną istotną sprawą jest dobry design, który również wpływa pozytywnie na poprawę jakości życia.