Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Luxrad? Mówi o tym Przemysław Mazur, prezes marki.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Rok 2020 był dla nas kluczowy, jeśli chodzi o dalszy rozwój, mimo pandemii – nasze produkty cieszyły się dużą popularnością. Polacy chętnie się remontowali. To wymusiło na nas rozbudowę, ale i unowocześnienie parku maszynowego. Dzięki temu znacznie zwiększyliśmy możliwości produkcyjne.
Drugim ważnym dla nas krokiem było rozwinięcie współpracy z architektami. Coś, co zapoczątkowaliśmy w 2020 roku, chcemy kontynuować również w kolejnych latach. Wprowadziliśmy program pozwalający nam na dzielenie się naszą wiedzą, ale też bycie wsparciem przy dużych inwestycjach typu hotele.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Opracowaliśmy wewnętrzny plan współpracy z architektami i projektantami. Miniony rok to dla nas również seria szkoleń i wdrożenia nowych narzędzi. Nadal rozwijamy naszą stronę www, aby maksymalnie ułatwić prace projektowe. Architekci i projektanci znajdą na niej stale aktualizowane bryły 3D – można pobrać albo wszystkie modele, albo tylko te wybrane. Prowadzimy również działania wizerunkowe wokół realizacji architektów z naszymi produktami – wspieramy ich dając swoje kanały komunikacji – www, profile na social media.
Tego typu działania to dla nas początek szeroko zakrojonej strategii. Najpierw musimy stworzyć mocne fundamenty jak pomocna strona www, narzędzia i partnerskie relacje a dopiero w kolejnym kroku chcemy poszerzać te działania m.in. o szkolenia na temat naszych produktów. Na ten moment mogę zdradzić tylko tyle, ale w 2021 roku mocno stawiamy na tę grupę zawodową.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Tak naprawdę pandemia nie zmieniła wiele w naszych relacjach z salonami sprzedaży. Od lat te współprace opierają się na partnerstwie, z naszej strony w zasadzie wszystko działało i działa bez zmian. Unowocześnienie parku maszynowego pozwoliło zwiększyć, ale też unowocześnić produkcję. Dzięki temu mogliśmy sobie pozwolić też na wprowadzenie oferty, w której wybrane modele grzejników dostępne są w 48h. Reakcja rynku była bardzo pozytywna. Wielu Klientów chciało mieć produkt „od ręki” i my daliśmy im taką możliwość.