Wydarzenia w firmie, innowacje i współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Sanplast? Mówi o tym Dyrektor Handlowy – Michał Szydłowski.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Wiele z naszych działań w 2020 roku było związanych z COVID-19 i układaniu działań firmy w nowej rzeczywistości. Tutaj w dużej mierze mam na myśli wdrożenie procedur przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19, aby zapewnić ciągłość produkcji. Dużym wyzwaniem było pogodzenie pracy zdalnej i nowej organizacji czasu pracy podczas panującej pandemii. Był to okres zintensyfikowanych działań sztabu ludzi. Przed nami kolejne miesiące 2021 roku. Z najważniejszych planów jakie obecnie realizujemy są nowości w zakresie kabin prysznicowych. Wdrożenia są zaawansowane i z całą pewnością już wkrótce szerokie grono naszych Klientów będzie mogło poznać nasze nowe rozwiązania. Jednak najważniejszym wyzwaniem będzie dostosowanie się do nowej rzeczywistości i stawienie czoła sytuacji rynkowej (gospodarka po pandemii). Przed nami ciekawy, ale zapewne niemniej intensywny czas pracy.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
W SANPLAST od zawsze na pierwszym planie stawiamy na współodpowiedzialność. Takie podejście do relacji sprawdza się niezwykle skutecznie w dobie pandemii. Najwyższe standardy bezpieczeństwa wdrożone w procesie produkcji oraz na wszystkich etapach logistycznych stały się jeszcze bardziej aktualne w czasach związanych z sytuacją nadzwyczajną COVID-19. Potwierdziło to, że wymagania i zasady w tym zakresie jakie w SANPLAST postawiliśmy przed sobą, doskonale wypełniły przestrzeń w której musieliśmy sobie poradzić. Zagwarantowały one bezpieczne funkcjonowanie naszej organizacji jak i naszych Partnerów – co obecnie jest jednym z kluczowych zadań na linii producent – np. punkt sprzedaży. Wiele czynników związanych z ograniczeniami skupiło jeszcze bardziej naszą uwagę na rozwoju działań online. Kiedy nasi Klienci nie mogli odwiedzać tradycyjnych ekspozycji, przenieśliśmy je do wirtualnego świata, – aby zagwarantować czystą przyjemność z poznawania naszej oferty. Wyjątkowe sytuacje wymagają niekonwencjonalnego podejścia do Klienta. Właśnie z myślą o naszych Klientach i Partnerach biznesowych powstał ten projekt. Dzięki wirtualnemu spacerowi mogą zapoznać się oni z szeroka ofertą naszych produktów, ale także poznać miejsce, w którym one powstają.