Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Hewi? Mówi o tym Maciej Jaworski, dyrektor handlowy Hewi Polska.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Rok 2020 stał pod znakiem pandemii i niestety zarządzanie awaryjne pochłaniało nas w największej mierze. Do naszych firmowych wydarzeń o dużym znaczeniu zaliczyłbym udane wprowadzenie na rynek szerokiej gamy produktów Systemu 900 w wykończeniach matowych. Nowa faktura i kolorystyka oraz przystępne ceny spotkały się z dużym zainteresowaniem architektów. Okoliczności spowodowały również, że jako firma uświadomiliśmy sobie o duże możliwości pracy zdalnej i komunikacji online, która z powodzeniem w wielu przypadkach zastąpiła tradycyjne spotkania face to face.
W roku 2021 mamy nadzieję wrócić do bliższej współpracy z naszymi dystrybutorami i może w drugiej połowie roku do częstszych spotkań z architektami na konferencjach, szkoleniach i targach. HEWI przygotowało również na ten rok kilka bardzo ciekawych nowości produktowych i odświeżenie naszej strony internetowej.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Bardzo udaną premierą w roku 2020 były nowe kolory matowe (czarny, biały, szary, grafitowy) wprowadzone w produktach Sytemu 900. Architekci docenili nowe możliwości i szeroką gamę produktów S 900 od akcesoriów poprzez produkty dla osób starszych i z niepełnosprawnościami do wyposażania łazienek publicznych. Na kolejny rok planowanych jest jeszcze więcej bardzo ciekawych nowości produktowych. Oprócz nowej strony internetowej do rąk architektów ma trafić nowy katalog o tytule Comfort & Care pokazujący przegląd różnorodnych możliwości jakie daje asortyment HEWI w duchu universal design.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Za kluczowe uznajemy wiarygodność, szybkość działania i możliwość zdalnego wspomagania naszych partnerów. Zaufanie było dla nas zawsze ważne, a w obecnych czasach znacznie wzmacnia możliwości i komfort współpracy z naszymi partnerami.