Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Kludi? Mówi o tym Agata Gorysz, Head of Marketing International w Kludi Armaturen Sp. z o.o..
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
W 2020 roku kluczowym wydarzeniem było wprowadzenie do oferty KLUDI armatur o powierzchni czarny mat. Mam na myśli niezwykle modną, minimalistyczną serię KLUDI BOZZ, która była szczególnie wyczekiwana w nowej odsłonie kolorystycznej.
Rok 2021 to w wydaniu KLUDI konsekwentne rozszerzanie oferty armatur o powierzchni czarny mat. Tym razem seria NOVA FONTE Puristic będzie produkowana w tej właśnie, eleganckiej i stylowej kolorystyce.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Wspomniane nowości w kolorze czarny mat, to szczególny ukłon w stronę architektów i projektantów. Jest to grupa wyjątkowo zainteresowana kreowaniem wnętrz z udziałem czarnych armatur, co oczywiście odpowiada najnowszym trendom.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Ze strony producenta kluczowa jest profesjonalna obsługa salonów, pełna dyspozycyjność w zakresie serwisu, szkoleń, czy wsparcia informacyjnego pracowników. Na szczęście, udało nam się utrzymać wysoki poziom obsługi salonów, mimo wielu ograniczeń zewnętrznych w czasie pandemii.