Grupa Tubądzin skończyła rok z sukcesami sprzedażowymi, chwali się tez powodzeniem na zagranicznych rynkach. W mieście Oradea w Rumunii, firma wspólnie z lokalnym partnerem otworzyła w listopadzie 2020 nowy showroom.
Oradea nazywane jest po polsku Wielkim Waradynem. To jedno z najlepiej rozwiniętych miast w Rumunii, w pobliżu granicy z Węgrami. Tam właśnie otwarto Interioo – pierwszy salon rumuńskiego dystrybutora produktów Grupy Tubądzin, firmy Todoceram.
Rumuński partner dostarcza produkty z logo Tubądzin do ponad 700 sklepów na terenie kraju, jednak Interioo jest jego pierwszym własnym showroomem oferującym produkty wyposażenia łazienek. Cała przestrzeń to ok. 1000 m2, z czego ekspozycja Ceramiki Tubądzin zajmuje ponad 40% powierzchni. Klienci znajdą tam nowości marki– kolekcje w formacie 33 x 90 cm (kolekcje Curio, Grunge, Brainstorm i Coma), płytki kreacji Macieja Zienia i najnowsze produkty wielkoformatowe – w aranżacjach łazienkowych boksów i na ekspozytorach. Kolekcję Torano marki MONOLITH można także zobaczyć na całej posadzce showroomu…
W otwarciu salonu uczestniczyli lokalni oficjele oraz prasa. Z ramienia Grupy Tubądzin otwarcia dokonał Dyrektor Eksportu na rynki zachodnie, Maciej Malinowski. Wydarzenie odbyło się w ścisłym reżimie sanitarnym i z jego uwzględnieniem działa obecnie showroom.
– Zdawać by się mogło, że uwarunkowania nie sprzyjają handlowi. W salonach klientów jest mniej ze względu na obostrzenia sanitarne czy czasowe wyłączenia placówek handlowych w poszczególnych krajach. Mimo to, Tubądzin może uznać bieżący rok za udany –w kontekście sprzedaży naszych produktów na zagranicznych rynkach. Nawet w tak trudnym roku jak 2020 bliscy jesteśmy zrealizowania założonego planu rocznego. Minione miesiące pokazały nam, że mimo gwałtownie zmieniającej się rzeczywistości, Tubądzin, który pozycjonuje swoje produkty w segmencie premium, nie stracił wsparcia swoich lojalnych klientów oraz pozyskał wielu nowych. Jest to dla nas bardzo optymistyczna prognoza na nadchodzące sezony. Konsumenci, którzy chcą mieć produkty na lata, najlepszej jakości, właśnie w czasach kryzysu stawiają na jakość. Pokazała nam to także ciągle rosnąca sprzedaż naszych płytek poza granicami kraju – w tym Rumunii. W 2021 roku planujemy dalszą ekspansję, w tej chwili nasze produkty dostępne są już w prawie 70 krajach– mówi Maciej Malinowski, Dyrektor Eksportu na rynki zachodnie
W trakcie ekspansji Tubądzin bierze pod uwagę lokalne trendy i upodobania. Mieszkańcy Rumunii cenią sobie z jednej strony przestrzenie, które współgrają z naturą i są nią zainspirowane, z drugiej nie boją się eksperymentów z formą i nowoczesnością. Nadal cenią bałkański styl, pełen koloru, ruchu, ludyczności i słońca, ale też pragną być na bieżąco ze światowymi trendami.