„Dwie minuty z …” to nowa inicjatywa mająca na celu zaprezentowanie najnowszych produktów włoskich firm ceramicznych. Ma na celu zwiększenie widoczności włoskiego przemysłu ceramicznego. Inicjatywa składa się z serii dwuminutowych filmów promocyjnych w języku włoskim z angielskimi napisami, w których ambasadorzy firmy ilustrują najnowszą kolekcję za pomocą zdjęć produktów i makiet.
W czasach, gdy nie można organizować tradycyjnych imprez targowych nowa inicjatywa Ceramics of Italy zapewnia włoskim firmom ceramicznym sposób dotarcia do klientów we Włoszech i za granicą.
Prezentowane produkty odzwierciedlają aktualne trendy we włoskich płytkach ceramicznych, od elegancji marmuru po naturalny wygląd drewna, od kamieni naturalnych po płyty o różnorodnych fakturach i coraz bardziej realistycznym wyglądzie. Filmy są dostępne nie tylko na stronach internetowych poszczególnych firm, ale także na www.ceramica.info i na portalach społecznościowych Ceramics of Italy. Są również rozpowszechniane cyfrowo na międzynarodowej liście mailingowej architektów, projektantów, sprzedawców detalicznych, instalatorów i profesjonalistów.