Wsparcie Vado w działaniach Intuition Bathrooms na polskim rynku ma zapewnić między innymi nowy zestaw materiałów promocyjnych obejmujący wydany w kolorze katalog techniczny z pełną ofertą produktową, szczegółową specyfikacją i schematami, a także pełen wnętrzarskich inspiracji katalog konsumencki.
Dostępna jest również oddzielna broszura z rozwiązaniami prysznicowymi. Można w niej znaleźć cieszące się największą popularnością gotowe pakiety prysznicowe. Aby ułatwić proces składania zamówień, każdy z zestawów otrzymał dedykowany kod produktowy.
– Vado zawsze starało się budować mocne, oparte na lojalności relacje partnerskie ze swoimi dystrybutorami. Intuition Bathrooms od wielu lat dowodzi swojej lojalności wobec Vado i odegrało zasadniczą rolę w promowaniu marki i budowaniu jej pozycji na polskim rynku. Vado włożyło wiele wysiłku, aby zrozumieć potrzeby Intuition Bathrooms oraz wsłuchać się w oczekiwania polskiego rynku. Zainwestowaliśmy w nowe materiały promocyjne, poprawiliśmy dostępność produktów, stworzyliśmy również nową kolekcję ekspozytorów. Są to działania mające na celu wzmocnienie marki VADO na polskim rynku wyposażenia łazienek – mówi Dean Pamphilon, dyrektor sprzedaży w Vado.
W związku ze zbliżającą się premierą nowej kolekcji Vado Individual, polski dystrybutor Intuition Bathrooms został wybrany, by jako pierwszy na świecie wypromować nowy katalog Individual. Prezentuje on cztery wyjątkowe wykończenia armatury: czerń szczotkowaną, złoto szczotkowane, nikiel szczotkowany i złoto polerowane, wiernie oddając jakość wykonania wszystkich produktów z kolekcji.
– Z dużym zaciekawieniem będę obserwował, jak dalece Intuition Bathrooms zdoła wypromować markę Vado w Polsce. Jednocześnie będziemy kontynuować nasze pełne wsparcie, aby wspólnie uzyskać maksymalny wzrost udziałów na polskim rynku – dodaje Dean Pamphilon.