Japońska marka INAX należy do grupy LIXIL (podobnie jak np. Grohe). Produkuje wyroby sanitarne i płytki ceramiczne, operuje na rynku japońskim. Historia marki liczy sobie ponad 100 lat.
Pierwszym produktem przez nią wytwarzanym były płytki ceramiczne. Dziś oferta brandu wychodzi poza segment płytek. INAX ma na swoim koncie pierwszą wykonaną w Japonii toaletę myjącą czy takie innowacje jak wewnętrzne płytki odświeżające powietrze w pomieszczeniu.
Wodne rytuały
Podczas Milan Design Week 2019 INAX zaprezentuje swoją filozofię marki i designu na wystawie “Rituals of Water”. Pokaże doświadczenie łazienkowe, które uosabia Japonię i jej kulturę, tradycje i codzienne rytuały, przez które przechodzą Japończycy.
Na wystawie zobaczymy oczywiście również produkty marki – nowe linie wanien, toalet, umywalek i armatury, ale też płytek ceramicznych. Ponadto INAX zaprezentuje m.in. również elegancką niebiesko-białą ceramikę łazienkową z epoki Meiji (1868-1912), a także płytki artystyczne.
Wystawę INAX na Milan Design Week 2019 będzie można zobaczyć na SuperDesign Show przy via Tortona 27, w dniach 9-14 kwietnia.