Rok 2018 był dla poznańskiej Grupy Cermag rewolucyjny. Firma zmieniła nazwę i przez ostatnie miesiące przechodziła transformację wizerunkową. Z perspektywy firmy była to zmiana konieczna dla jej rozwoju.
– Wychodzimy z założenia, że kto stoi w miejscu ten się cofa, dlatego nieustannie szukamy możliwości rozwoju i biegniemy do przodu – mówił na naszych łamach Tomasz Desko, Prezes Zarządu Grupy Mo, podsumowując rok 2018 w firmie.
Rebranding firmy rozpoczął się od zaprzyjaźnienia pracowników z nową nazwą marki – Mo. Każdy z nich otrzymał serię przesyłek zawierających sylabę Mo w najróżniejszych konfiguracjach, np. „e[mo]cje na horyzoncie”, „[mo]ment przemiany” i „dobra at[mo]sfera”.
Kolejnym etapem rebrandingu była wysyłka spersonalizowanego filmu, w którym Prezes Zarządu Tomasz Desko informował o nadchodzących zmianach. Nie zabrakło również firmowej imprezy integracyjnej pod hasłem Cere[mo]nia, na której pracownicy bawili się w klimacie [mo]llywood.
Zmiana na zewnątrz
Akcenty zawierające sylabę Mo zaczęły pojawiać się również w salonach firmy. Tablice informujące o ważnych miejscach w salonach wyznaczały takie strefy, jak „[mo]dne w tym sezonie”, „[mo]ment na kawę”, „[mo]c światła” i „[mo]c dużych formatów”. Uruchomiona została również nowa strona internetowa marki Mo oraz konta na Facebooku, Instagramie i Pintereście. „Cermagazyn” zmienił się w „CzasopisMo”, a marka została oficjalnie przedstawiona światu podczas Forum Archiidee.
Finałowym etapem transformacji i największym wyzwaniem była zmiana oznakowania na budynkach. Dziś już wszystkie salony poznańskiej spółki Grupa Cermag Sp. z o.o. Sp.k., począwszy od siedziby firmy, przeszły metamorfozę i logotyp Mo zastąpił dotychczasowe oznaczenie. A z dniem 1 stycznia 2019 roku Grupa Cermag Sp. z o.o. Sp.k. formalnie przekształciła się w Grupę Mo Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu.
źródło: Grupa Mo
Zobacz też: Tomasz Desko, Grupa Mo: Branża szuka alternatywy dla płytek w łazience