Z jakiego powodu zapamiętacie Państwo 2018 rok w Państwa firmie?
Artur Reyer, Dyrektor WERiT Polska Sp z o.o.: Rok 2018 dla Spółki WERIT Polska Sp. z o.o. był rokiem bardzo wyjątkowym i przełomowym. To był okres, który pozwolił nam w przemyślany sposób wykorzystać własne możliwość. W dniu 24 stycznia 2018 uzyskaliśmy pozwolenie na użytkowanie naszych nowych obiektów zlokalizowanych w miejscowości Błonie pod Wrocławiem. Od tego momentu rozpoczęła się intensywna praca całego zespołu w nowym obiekcie. Efektem jest zwiększenie wolumenu sprzedaży oraz wdrożenie nowoczesnych systemów logistycznych.
Miniony rok był dla nas szczególny nie tylko z powodu możliwości korzystania z nowych obiektów. 18 czerwca nastąpiło oficjalne otwarcie nowej siedziby naszej spółki, gdzie mieliśmy zaszczyt gościć ponad 150 gości, pracowników, współpracowników i dostawców. Wydarzenie to pozwoliło na zbudowanie jeszcze głębszych relacji interpersonalnych jak i umocniło więzi handlowe z naszymi partnerami i dostawcami.
Na szczególne wyróżnienie również zasługuje w tym miejscu nasz wspaniały zespół WERiT Polska, który dołożył wszelkich starań, by zrealizować plany sprzedażowe i logistyczne.
Plany w tym roku wykonaliśmy w 125 procentach!
Nasi partnerzy i klienci budowali w tym czasie wraz z nami wręcz idealne relacje handlowe, które owocują i będą owocowały przez najbliższe lata.
Jakie wydarzenia, decyzje, zjawiska były najważniejsze dla Państwa firmy?
Najważniejszą decyzją w Roku 2018 była decyzja podjęta przez Zarząd Spółki i Dyrektora Generalnego o dalszym inwestowaniu w kolejne obiekty logistyczno-produkcyjne. Na chwilę obecna jesteśmy gotowi rozpocząć kolejny proces inwestycyjny, aby w sposób jeszcze bardziej profesjonalny dostarczyć naszym partnerom produkty, których oczekują. Założeniem Zarządu Spółki i Dyrektora Generalnego było również przeprowadzenie restrukturyzacji w zakresie polityki handlowej, która na bazie doświadczeń została przyjęta przez naszych partnerów w sposób bardzo biznesowy.
Jedną z bardzo ważnych decyzji strategicznych, była decyzja o powstaniu Naszego kolejnego oddziału Spółki WERiT CZ & SK s.r.o z siedzibą w Brnie, gdzie Dyrektorem Generalnym mianowanym zostałem ja.
Dotychczasowe kontakty handlowe pozwoliły na podjęcie kolejnego kroku w celu rozwoju Naszych silnych marek.
Jakie jedno-dwa słowa określają najlepiej rozwój Państwa firmy w 2018 roku?
Usilne dążenie do celu i mobilizacja.
Z jakimi trudnymi wyzwaniami musieliście się zmierzyć w 2018 roku?
Jak w każdym roku handlowym wyzwaniem jest rynek i oczekiwania naszych partnerów biznesowych, które oczywiście zaspakajamy, dostarczając wielu wrażeń.
Tak naprawdę jednym z trudnych wyzwań był proces realizacji inwestycji, koordynacja i wdrożenie wszelkich nowoczesnych systemów wspomagających.
Co było najważniejszym zjawiskiem kształtującym branżę łazienek w Polsce w 2018 roku?
Jak co roku branża łazienek jest bardzo dynamiczna i niesie za sobą szereg nowoczesnych i designerskich pomysłów, które my jako producenci musimy spełniać i spełniamy z ogromną przyjemnością. Zauważyliśmy dość intensywny napływ nowych pomysłów na pomieszczenia sanitarne, łazienki i oazy SPA, które to wyposażone są w coraz bardziej inteligentne urządzenia mające na celu ułatwienie sposobu użytkowania.
Jaki jeden swój produkt / nowość wybralibyście jako najważniejszy produkt 2018 roku i dlaczego?
WERiT od Roku 2017 podjął szereg działań w poszerzenie asortymentu produktowego wprowadzając do oferty handlowej typoszereg odpływów ściennych i podłogowych z bogatą bazą wypełnień ostatecznych.
Jednym z produktów, które zasługują na szczególną uwagę jest odpływ ścienny MAGiC oraz wersja MAGiC Light, która idealnie pozwala wprojektować się w każde pomieszczenie sanitarne. Zastosowane rozwiązania techniczne pozwalają cieszyć się użytkownikowi ergonomią, higieną i estetyką w wykonaniu, gdzie wieloletnie doświadczenia pozwalają przełożyć zarys produktowy w produkt wysoki jakościowo spełniający oczekiwania naszych klientów.
Jakie nadzieje i plany wiążecie z nowym rokiem – czego możemy się po WERiT w 2019 roku spodziewać?
Jak zawsze mamy bardzo duże plany! [śmiech] Jednym z najważniejszych planów jest dalsza współpraca z naszymi partnerami biznesowymi, budowanie marki JOMO oraz JOMOTech na europejskich rynkach handlowych.
Od wielu lat nasze produkty, a co najważniejsze polityka handlowa, jest postrzegana za prawidłową. W związku z tym jednym z głównych planów w roku 2019 jest kontynuacja dotychczasowych działań i przedsięwzięć w budowaniu marki, w dostarczaniu nowych pomysłów jak i produktów, które chcemy zaprezentować na Międzynarodowych Targach ISH 2019 we Frankfurcie.
Naprawdę trudno odpowiedzieć “czego możecie Państwo się po Nas spodziewać”, ale gwarantuję, że samych pozytywnych kroków, czynów i działań, które umocnią Nasze więzi na europejskich rynkach handlowych. I jak zawsze miło zaskoczą naszych partnerów biznesowych.