Grupa Geberit na targach Instalacje w Poznaniu zaskoczyła stoiskiem. Firma zajęła cały łącznik między pawilonami 5 i 5A, wyciemniając przestrzeń i aranżując ją pod swoje potrzeby. Ekspozycja przyciągała uwagę i miała pokazać całość zakresu działań firmy.
Na stoisku w pawilonie 5 była okazja zobaczyć i przetestować produkty Geberit i Koło. Na powierzchni kilkuset metrów kwadratowych ulokowano ekspozycje mobilne – ciężarówki Koło oraz mniejszą, czarną ciężarówkę Geberit. Firma w ten sposób chciała też zaakcentować całokształt obszarów w których działa – połączono część łazienkową i instalacyjną, żeby zwiedzającym zaprezentować wszystkie innowacje i rozwiązania na żywo. Można było zobaczyć szerokie spektrum oferty – od toalet myjących Geberit AquaClean, przez produkty marki Koło, po najnowsze systemy instalacyjne prosto ze Szwajcarii.
Stoisko skierowane było zarówno dla profesjonalnych instalatorów, jak i wszystkich zainteresowanych innowacjami w łazienkach.
Geberit Pro – nowy program dla instalatorów
Targi Instalacje w Poznaniu miały też być dla firmy miejscem premiery nowego programu dla Instalatorów – Geberit Pro. Zapowiadał to w okładkowym wywiadzie dla magazynu „Wszystko działa” prezes firmy, Przemysław Powalacz. Jak mówił w rozmowie z redaktorem czasopisma – celem nowej inicjatywy (choć zagraniczny profil Geberit Pro na Facebooku istnieje od paru lat) jest budowanie społeczności i coraz lepszych relacji z wiodącymi instalatorami.
Firma w ten sposób chce konstruować trwałą komunikację – nie tylko nowości w ofercie, ale też zagadnień technicznych. Jak zaznacza Powalacz: dotyczy to także obszarów nie związanych z produktami jego grupy. W ramach Geberit Pro firma będzie oferować dedykowane szkolenia specjalistyczne, produktowe, budowanie relacji z klientami.
– Instalator, który coraz częściej spotyka się bezpośrednio z inwestorem, właścicielem domu jednorodzinnego, musi mieć kompetencje, by odpowiednio rozmawiać, przekonywać do pewnych rozwiązań, przedstawić kalkulacje – przekonuje Powalacz w wywiadzie.
Jak mówi: dziś instalator wchodzi w rolę doradcy. Geberit Pro ma dostarczać więc argumentów, wspierać wiedzą. Firma dostarczy narzędzia ku temu niezbędne.
– Geberit Pro będzie więc budował społeczność w oparciu o olbrzymi transfer wiedzy – podsumowuje prezes firmy.
W trakcie targów Instalacje odbyło się także nasze wydarzenie skierowane do branży łazienkowej – Łazienka.PRO. Zobacz jak było na wydarzeniu.
Źródło: Geberit, „Wszystko działa” nr 2/2018, materiały własne
Fot: Arkadiusz Kaczanowski