Sztuka budowania pozycji na rynku jest trudna i bywa mozolna. Jak zdobyć zaufanie klientów, rozpoznawalność marki i wreszcie przewagę konkurencyjną? Jak ją utrzymać w ciągle zmieniających się warunkach rynkowych? Dzień branżowy na ŁAZIENKA.PRO to między innymi poszukiwanie odpowiedzi na te pytania.
Przedsiębiorstwa, które chcą efektywnie rozwijać swoją działalność na ryku – zarówno lokalnym, jak i międzynarodowym, czyli niezależnie od jego skali – muszą nadążać za nieustannie zmieniającymi się warunkami. Wdrażać nie tylko nowe produkty i technologie, ale też nowoczesne systemy organizacji czy strategie marketingowe nadążające za rozwojem nowych mediów.
Przyjrzymy się jak robią to liderzy naszego rodzimego rynku wyposażenia łazienek. O realiach międzynarodowych opowie nasz gość specjalny z firmy Villeroy & Boch Fliesen.
Trudna sztuka budowania pozycji
Podczas dyskusji panelowej w trakcie Forum Łazienka.PRO zapytamy przedstawicieli czołowych firm z branży łazienkowej m.in. o to, na jakich fundamentach zbudowana została pozycja rynkowa ich przedsiębiorstw. Jak można skutecznie mierzyć się z rynkowymi realiami? Czy są na to uniwersalne sposoby?
W dyskusji udział wezmą:
ZBIGNIEW GONSIOR, wiceprezes zarządu, dyrektor marketingu w firmie FERRO,
KRZYSZTOF KACZMAREK, dyrektor handlowy w firmie TECE,
MAREK PRZYBYŁ, twórca i prezes zarządu ŁAZIENKAPLUS.PL,
WOJCIECH RADELCZUK, dyrektor ds. sprzedaży krajowej w firmie GEBERIT,
ADAM ROŻKO, właściciel firmy REFLEKS do której należy sieć salonów łazienkowych BLU,
ARKADIUSZ KACZANOWSKI, dziennikarz od lat związany z branżą łazienek, członek redakcji DESIGN/BIZNES.
Salon łazienkowy na plus
Doskonale znany łazienkowej branży Marcelin Matusiak, Strategic Insight Managera z GfK Polonia, opowie uczestnikom spotkania jakie błędy popełniają polskie salony łazienkowe w zakresie ekspozycji oraz obsługi klienta. I podpowie, co można poprawić, jakie są dobre praktyki w tym zakresie.
Jak dotrzeć do architektów?
Dobry produkt to nie wszystko. Trzeba jeszcze zainteresować nim klientów. A to bywa bardzo trudną i kosztowną sztuką. Tajniki skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami zdradzi Justyna Krawczyk-Sokołowska, Strategy Director w J2 Communication Designers.
Gość specjalny
Naszym gościem będzie Sebastian Diener, Marketing i Product Manager Project Business w firmie Villeroy & Boch Fliesen, który w inspirującym wystąpieniu pokaże z jakiej jeszcze perspektywy można spojrzeć na rynek.
PROGRAM SPOTKANIA
12:30 Wprowadzenie od Redakcji: Czy polska branża łazienkowa ma liderów?
12:45 Panel dyskusyjny „Globalny-krajowy-lokalny. Jak zbudować i umocnić swoją pozycję w branży wyposażenia łazienek. Dyskusja z udziałem przedstawicieli kluczowych firm na rynku.”
13:40 Liderzy opinii w branży łazienkowej – 5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami – prezentacja Justyny Krawczyk-Sokołowskiej, Strategy Director w J2 Communication Designers,
14:00 Lider w branży łazienkowej…czyli kto? Blaski i cienie w salonach łazienkowych – prezentacja Marcelina Matusiaka, Strategic Insight Managera z GfK Polonia.
14:55 Produkt, rynek, nowości. Wystąpienie gościa specjalnego: Sebastian Diener (Dipl.-Ing. (FH) for Architecture), Marketing i Product Manager Project Business w firmie Villeroy&Boch Fliesen GmbH.
GDZIE: Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14, Poznań (Pawilon 5A, sugerowane wejście: od ul. Grunwaldzkiej)
WSTĘP: bezpłatny po rejestracji
WIĘCEJ O WYDARZENIU: www.lazienka.pro
PROGRAM WYDARZENIA: www.program.lazienka.pro
REJESTRACJA NA WYDARZENIE: www.zapisy.lazienka.pro
Forum ŁAZIENKA.PRO to cykl spotkań dedykowanych profesjonalistom branży łazienkowej. Odbędzie się podczas targów Instalacje 2018. Podczas trzech dni (23-25 kwietnia 2018 roku) spotkamy się z producentami, właścicielami firm handlowych, architektami, projektantami oraz wykonawcami. Forum ŁAZIENKA.PRO odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w pawilonie 5A. Tutaj zlokalizowana zostanie też Galeria Innowacji, w której będzie można zobaczyć z bliska najciekawsze rozwiązania do łazienek.
Organizatorzy: Est.media, Design/Biznes, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Targi Instalacje
Patroni wydarzenia: Take Me To Design, Homebook, Wszystko Działa