Grupa Cermag po 20 latach działalności na polskim rynku rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. Całkowicie zmienia swoją identyfikację i zmienia się w Mo.
Potrzeba zmiany, wprowadzenia marki, która odzwierciedlałaby rozwój firmy i jej usług, dojrzewała w Grupie Cermag od dawna. Marki, która nie będzie kojarzyła się jednoznacznie z ceramiką, a stanie się kosmopolitycznym brandem, który oznajmi, że firma ma szerokie spektrum działania, jest nowoczesna i otwarta na nowości.
„Mo” znaczy więc więcej, więcej niż wnętrza. Nazwa, ma również budzić skojarzenia z tym, co nowe, z innowacjami i trendami przyszłości. Sama sylaba „Mo” jest bardzo plastyczna będąc częścią wielu słów, można więc nadawać jej rozmaite znaczenia.
Proces, który trwa
Poznańska Grupa Cermag zmienia się w Mo ale marka ta obecna jest już od kilku miesięcy – we wnętrzach salonów firmowych, newsletterach firmy i organizowanych przez nią wydarzeniach. Pierwsze oznaki zmiany mogli zauważyć pracownicy Grupy Cermag, gdy w czerwcu zostali zaproszeni do współtworzenia nowej marki. To oni byli pierwszymi jurorami i testerami nowego brandu.
Rebranding, jako proces długofalowy, może potrwać nawet kilka lat. Firma planuje wymienić wszystkie nośniki reklamowe, wnętrza i elewacje salonów. Pierwsze efekty zmian w postaci rearanżacji salonów będzie można zauważyć już w pierwszym kwartale 2018 roku. Nazwę zmieni również magazyn wydawany przez firmę. Kolejny numer będzie miał tytuł „czasopisMo!”
źródło: mo.design
Sprostowanie:
Powyższy tekst ukazał się na portalu 9 stycznia pod tytułem „Cermag zmienia się w Mo”. W związku z tym Zarząd Cermag Sp. z o. o. informuje, że firma Cermag nie planuje zmiany nazwy, jak również nie podejmuje obecnie żadnych działań rebrandingowych. Cermag jako lider na rynku łazienek buduje swoją solidną markę od ponad 32 lat.
Opisany w portalu rebranding planowany jest w spółce o nazwie Grupa Cermag (poprzednia nazwa: Cermag Poznań), która nie jest w żaden sposób powiązana z firmą oraz salonami łazienek Cermag.
1 komentarz
Comments are closed.