5 lat – tyle już istnieje Polska Grupa Ceramiczna. Jej członkowie w grudniu świętowali, ale plany są ambitne. Jakie są plany PGC? Zdradzamy.
Świętowanie jubileuszu 5-lecia Polskiej Grupy Ceramicznej (PGC) odbyło się 12 grudnia w Fabryce Grohmana w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Byli partnerzy, dystrybutorzy, dostawcy oraz pracownicy Grupy.
Grupa powstała 2013 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija – do swojego grona przyjmuje jak do tej pory firmy, które nie pokrywają się swoimi regionalnymi zasięgami. Dziś PGC to 16 partnerów i prawie 50 salonów, dwie marki własne (Emporia i Limone) oraz 40 dostawców z całego świata. W PGC na dziś znajdują się Imextop, Kwadrat, Akcess, Hiperglazur, Servitor, Jorapol, Luxkon, Tarrano, CMB, Impero, Cermag, Sanimex, Ceramed, Hoff, BOZ.
Plany PGC – jakie są?
Spotkanie było także okazją do opowiedzenia o ambicjach firmy i planach PGC na najbliższe lata. Jakie one są? PGC do 2020 chce byś największą firmą dystrybucyjną w Polsce pod względem ilości sprzedawanych produktów. Sieć ma liczyć 85 salonów – firma chce być wobec tego we wszystkich miastach w Polsce powyżej 50 tys. mieszkańców. Każda z firm ma być w swoim regionie liderem w segmencie wyposażenia łazienek.