Ceramika Paradyż wystartowała z nową kampanią marketingową. Jej twarzą została Dorota Szelągowska.
Kampania ma na celu przede wszystkim zainteresowanie klienta ostatecznego produktami marki. Producentowi zależy także na pokazaniu w jaki sposób dzięki płytkom z jego fabryk klient może kreować wnętrza łazienkowe.
– Ceramika Paradyż to synonim najlepszego wzornictwa, wysokiej jakości i stylu. Te wartości próbuje przemycać do polskich wnętrz także Dorota Szelągowska, dlatego nie mogliśmy wybrać innej osoby do współpracy – przekonuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Prowadzona kampania ma formę konkursu, w którym główną nagrodą jest metamorfoza łazienki #wStyluParadyż, którą przeprowadzi Dorota Szelągowska. Na zwycięzców czekają także wymarzone wakacje na czas remontu łazienki. Niezależnie od nagrody głównej, konkurs przewiduje trzy dwutygodniowe edycje, w których do zdobycia będą: 10 tys. zł na remont łazienki, płytki Paradyż oraz projekt łazienki od blogerek, które także zaangażowały się w akcję: Jagody z Lovingit, Anny z WhatAnnaWears i Malwiny z Bakusiowo.
Kampania potrwa od 5 czerwca do 31 sierpnia i obejmować będzie przede wszystkim działania online.
Więcej możecie dowiedzieć się tutaj.