29 listopada w Pałacu Prymasowskim w Warszawie firma Hansgrohe świętowała 20 lat istnienia w Polsce. W gronie ponad 400 gości znaleźli się architekci, projektanci, partnerzy, przedstawiciele prasy i blogosfery oraz Przyjaciele i Pracownicy firmy.
Robert Kamiński, Prezes Zarządu Hansgrohe w Polsce podsumował mijający rok jako bardzo udany. „Dla marki Axor był to rok wspaniały, dla marki Hansgrohe – wybitny“ – powiedział Prezes podczas oficjalnego powitania.
Hansgrohe Polska zostało uhonorowane srebrną statuetką dla wicelidera sprzedaży marki Hansgrohe w koncernie w skali świata (główne wskaźniki brane pod uwagę w rankingu to poziom sprzedaży oraz przyrost sprzedaży w stosunku rocznym). Prezes podziękował oficjalnie swoim współpracownikom odpowiedzialnym za sieć dystrybucji marki Hansgrohe w Polsce i na ich ręce przekazał statuetkę za srebrny wynik.
Podczas imprezy pokazana została nowa seria prac autorstwa Edgara Bąka – graficzna opowieść o wodzie płynącej przez Warszawę i związanych z nią legendach. Praca powstała w związku z przeprowadzką siedziby Hansgrohe do stolicy, gdzie będzie finalnie wyeksponowana.
Gala 20-lecia była również okazją do zaanonsowania planów na przyszły rok. Hansgrohe będzie sponsorem zawodowej grupy kolarskiej Bora-Hansgrohe, w której skład wchodzą m.in. Rafał Majka, Maciej Bodnar i Paweł Poljański. Zainaugurowana została również działalność Akademii Dagmary czyli autorskiego wideobloga prowadzonego przez Dagmarę Jakubczak we współpracy z marką Axor.
Tego wieczoru premierę miał spot telewizyjny firmujący kampanię reklamową firmy Hansgrohe pod hasłem „Meet the beauty of Water / Doświadcz piękna wody“. Spot reklamowy został zaprezentowany zgromadzonym w Pałacu Prymasowskim gościom oraz wemitowany w tym samym czasie po raz pierwszy w Niemczech, w kanale ARD.
Wieczór uświetnił autorski program muzyczny Piotra Metza zaprezentowany tego wieczoru specjalnie dla gości Hansgrohe.