Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Werit? Mówi o tym Artur Reyer, Dyrektor WERiT Polska Sp z o.o. oraz WERiT CZ & SK s.r.o..
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Rok 2020 nie tylko dla nas, ale dla całej branży, był całkowicie nowym doświadczeniem i bardzo dużym wyzwaniem. Na pewno był dobrą lekcją pod względem handlowym, planistycznym i obrotowym. Jak co roku odnotowaliśmy duże wzrosty i możliwości rozwoju, za co w tym miejscu serdecznie dziękuję naszym kontrahentom i firmom, które zaufały naszej marce. Postanowiliśmy poszerzyć gamę produktów o kolejne rozwiązania, które mogę określić jako idealne uzupełnienie szerokiego portfolio WERiT.
Kolekcja odpływów liniowych została wzbogacona o nowy kolor czarny matowy w postaci rusztu odpływowego z systemem CLER–FLOW. To nie jedyna zmiana w tym miejscu – powstały również nowe długości odpływów liniowych, które w chwili obecnej wypełniły całkowicie szeroką gamę odwodnieni liniowych JOMO.
Pomimo innych niż zwykle czasów, nie spoczęliśmy na laurach – rozpoczęliśmy projekty nowych produktów, którymi będziemy mogli pochwalić się i zaprezentować w marcu bieżącego roku. Uchylając rąbka tajemnicy, mogę powiedzieć, że mowa o serii E-motion oraz Switch. Reszta niech zostanie jeszcze słodką niespodzianką przez ten krótki okres.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Nowym rozwiązaniem zastosowanym w roku 2020 był cykl i szereg szkoleń online, których jak wszyscy musieliśmy się nauczyć. Pozwoliło to pozostać w ciągłym i nieustającym kontakcie z architektami i projektantami z którymi współpracujemy na bieżąco. Została uaktualniona nasza baza produktów w wersjach projektowych CAD, gdzie w roku 2020 odnotowaliśmy rekordową liczbę pobrań z naszej bazy online. Kolejna aktualizacja wraz z niespodzianką przewidywana jest na koniec marca bieżącego roku po wprowadzeniu nowych produktów. Rozpoczęliśmy już fazę projektu danych CAD.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
To bardzo dobre pytanie, które skłoniło wielu z nas do refleksji w tym dziwnym czasie. Bezwzględnym wymogiem jest pozostanie w stałym kontakcie z klientem, z salonami łazienek. Kluczowym jest zapewnienie stałego doradztwa, obsługi i dostępności materiałów w wersji elektronicznej w bardzo dobrym i profesjonalnym wykonaniu. Posiadanie bardzo dużej bazy produktowej oraz zaangażowanie działu handlowego, jak i rozwoju produktu, pozwoliło naszej firmie świadczyć serwis naszym klientom i partnerom droga online – z zapewnieniem najwyższej jakości obsługi i dostępności materiałów w każdym wymaganym formacie. Zapewnienie wysokiej jakości serwisu zaowocowało wzmocnieniem marki i naszych produktów u klientów, jak też pozwoliło im jeszcze dogłębniej poznać nasze produkty pod kątem technicznym.