Marka Kohler uruchomiła kolejne „centrum doświadczeń”. Piąte takie miejsce na świecie powstało w Tajpej na Tajwanie. Zobaczcie jak wygląda. Wiemy też, że lada dzień powstaną kolejne centra w Azji. Marka ma ambitne plany rozwoju sieci własnych showroomów.
Amerykańska marka swoje Experience Center tworzy na całym świecie. Jak przekonuje producent ma to być miejsce oferujące „wyjątkowe i kompleksowe doświadczenie handlowe, będące połączeniem nowoczesnego, innowacyjnego sklepu i prywatnej przestrzeni, która pozwala poznać kluczowe aspekty stref prysznica i kąpieli”.
Na rynku tajwańskim Kohler jest bardzo silnie obecny od 1986 roku, a obecnie jest sprzedawany w 24 sklepach, oraz ma trzech dystrybutorów. Producent zdradza, że pierwsze takie centrum w południowo-wschodniej Azji oferuje pełną prezentacją globalnej oferty marki i jest jednym z wielu otwarć zaplanowanych na ten rok.

Uruchomiono już podobne centra w Nowym Jorku i Dehli. Lada dzień powstaną też podobne showroomy w Bangkoku i Singapurze. Marka rozważa też uruchomienie drugiego takiego centrum w Tajpej, ale są to plany niesprecyzowane jeśli idzie o terminy.
W ciągu dwóch lat ma powstać 11 Kohler Experience Center na całym świecie.
Na filmie poniżej możecie zobaczyć jak budowano centrum w New Dehli.
O co chodzi w Kohler Experience Center?
Experience Center marki Kohler to miejsce gdzie eksperci służą swoją wiedzą oraz wsparciem dla projektantów i architektów. Idea zrodziła się w Korei, gdzie marka ma kilkanaście autorskich butików. Na tej bazie kreowano pomysł ogólnoświatowej sieci shoroomów.
Centrum w Tajpej liczy sobie 604 mkw powierzchni i zlokalizowane jest przy ul. Songjiang Road w dystrykcie Zhongshan, niedaleko stacji metra Songjiang Nanjing. Jak podaje Taipei Times ta inicjatywa marki ma być wsparcie podboju rynków w tej części świata. Zobaczcie w naszej galerii jak wyglądają showroomy marki w Nowym Jorku oraz New Dehli.
Sposób na promocję
Pomysł na stworzenie własnych galerii i ekskluzywnych showroomów, miejsc spotkań ekspertów marki i designerów nie jest oryginalny. Podobne galerie, choć w mniejszej liczbie, ma np. Roca, która najnowszy swój showroom uruchomiła ostatnio w Pekinie. Podobnie działają inne marki, które również uruchamiają na świecie swoje punkty spotkań.
Kohler ma ciekawe pomysły na promocję na kluczowych rynkach – odrobinę żartobliwie, z przymrużeniem oka, ale też z rozmachem. Takie są np. sesje zdjęciowe tej marki, które przypominają kreacje do magazynów mody. Tak też promowane są nowe inicjatywy w zakresie handlu. Na przykład otwarcie centrum w Bangkoku zapowiadano, wysyłając… modelki w szlafrokach na spacer po centrum miasta! W takich strojach paradowały po chodnikach i zapraszały mieszkańców do nowego miejsca. Zobaczcie sami.