• design
  • biznes
  • ludzie
  • dzieje się
  • odkryj Trendbook
  • Nowości
  • Strona główna
  • design
  • biznes
  • Trendbook
    • Trendbook Łazienki 2024/2025
    • Trendbook Łazienki 2023
    • Trendbook Łazienki 2022
    • Trendbook Łazienka 2021
    • Trendbook Łazienka 2020
  • ludzie
  • dzieje się
  • Porady
  • ŁAZIENKA.PRO
  • Nasz newsletter
  • Redakcja
  • Magazyn Design/Biznes
  • Darmowa prenumerata
  • Redakcja
  • Bezpłatna prenumerata
  • Magazyn Design/Biznes
  • ŁAZIENKA.PRO
  • Newsletter
  • Kontakt
Design/Biznes/Łazienki Design/Biznes/Łazienki
  • design
  • biznes
  • ludzie
  • dzieje się
  • odkryj Trendbook
  • Nowości
Najnowsze artykuły
  • Defra by Deftrans uruchamia Strefę Projektanta
  • Program do projektowania mebli dla profesjonalistów – jaki wybrać?
  • Bezpieczeństwo i prywatność w domu – jak skutecznie chronić przestrzeń tarasową
  • DELABIE przejmuje KWC Professional
  • hansgrohe współpracuje z John & Will Silo-Hotel by Guldsmelden Hotels w Bremie
Nasze konta
Facebook
Instagram
LinkedIn
YouTube
Pinterest
Twitter
  • Redakcja
  • Bezpłatna prenumerata
  • Magazyn Design/Biznes
  • ŁAZIENKA.PRO
  • Newsletter
  • Kontakt

Konferencja „Marketing w branży łazienkowej”

Jak się ma marketing w branży łazienek? Sprawdzaliśmy po raz ósmy!

Zaległości do nadrobienia – to one stały się tematem tegorocznej konferencji “Marketing w branży łazienkowej”. Ósma edycja organizowanego Roberta Sieńkę spotkania przyniosła podsumowanie i diagnozę tego, co firmy z naszego segmentu muszą jeszcze zrobić, aby poprawić skuteczność swoich działań.

[PRZECZYTAJ CAŁĄ RELACJĘ.]

FOTORELACJA

Taki był program Konferencji

Program konferencji Marketing w branży łazienkowej
Pobierz program w PDF
+ formularz zgłoszenia

Marketing w branży łazienkowej
8. edycja

Data

18 października 2017 r.

Miejsce

Hotel Ossa, Rawa Mazowiecka

Organizator

Robert Sieńko, 3m Projekt Sp.j. ul. Żurawia 71A; 15-540 Białystok

Kontakt

Robert Sieńko
e-mail: r.sienko@bk.home.pl
tel.: +48608651588

Patroni medialni

Program spotkania

9.30–10.00 rejestracja uczestników

10.00–11.15 Jakie treści z trudnej branży łazienkowej dystrybuować w social media
Przegląd kreatywnych przykładów wykorzystania contentu, video i innych narzędzi pomocnych w komunikacji w mediach społecznościowych
Cezary Lech – Sprawny Marketing

11.15–11.45 Wykorzystanie monitoringu internetu
Monitoring internetu to wręcz obowiązek w każdej branży. Jak można go wykorzystać z głową i nie wydać na to ogromnych pieniędzy? Dlaczego kontakt z liderami opinii jest ważny, co za jego pomocą możemy zyskać, oraz jak znaleźć i obsługiwać naszego klienta w mediach społecznościowych. Jak stworzyć okazje sprzedażowe, oraz dlaczego to właśnie marketing za pomocą monitoringu daje najlepsze rezultaty.
Mikołaj Winkiel – Brand24

11.45–12.00 przerwa 

12.00–12.30 Po drugiej stronie kamery
Twórcy kanału YouTube Take Me To Design oraz współpracownicy Design/Biznes poszukują odpowiedzi na pytanie: czy branżowe wideo ma sens
Arkadiusz Kaczanowski, Piotr Sawczuk – EST.Media

12.30–13.00 LinkedIn – nowy, wyjątkowy sposób na komunikację  z profesjonalistami w branży wyposażenia wnętrz
Wykorzystaj siłę social sellingu i LinkedIn, czyli najprężniej rozwijającej się sieci społecznościowej profesjonalistów, aby pozyskiwać nowe leady sprzedażowe, klientów B2B i budować własną markę osobistą. W czasie prezentacji dowiesz się, jaką strategię przyjąć, aby skutecznie realizować swoje cele sprzedażowe oraz budować trwałe relacje z klientami biznesowymi.
Grzegorz Miecznikowski – S Words

13.00–14.15 Lunch

14.15–15.30 Ocean możliwości, a łazienka taka mała. O trudnej sztuce  nawigacji w procesie decyzyjnym klientów
Nie mieliśmy nigdy w historii takiego bogactwa ofert produktów do wyposażenia łazienek jak obecnie. Pojawiają się nowe kolekcje, produkty, rozwiązania i koncepty wychodzące poza szablonowe myślenie o funkcjonalnościach łazienki. Jednocześnie preferencje i oczekiwania klientów zmieniają się każdego roku szybciej i odważniej. To powoduje, że te dwa światy coraz częściej mijają się w obszarze podstawowych założeń i danych. Coraz częściej widać kto w branży nadąża za klientem, a komu się tylko wydaje. Podstawą wszelkich decyzji w tym biznesie powinny być dane o kliencie: jego możliwościach, oczekiwaniach, aspiracjach, stylu życia, planach, etc. Zacznijmy jednak od podstaw, czyli od zasobów i preferencji.
Marcelin Matusiak – GFK Polonia

15.30–15.45 przerwa

15.45–16.15 Digitalizacja działu marketingu – od outsourcingu do wewnętrznych kompetencji
W czasach, gdy coraz większy procent sprzedaży realizowany jest przez kanał internetowy warto zastanowić się nad procesem digitalizacji organizacji. Tworzyć własny kanał sprzedażowy czy też skorzystać z oferty i możliwości partnerów? Budować wewnętrzne kompetencje czy też wykorzystać outsourcing? A może połączyć oba podejścia? To od przyjętej strategii w dużej mierze będzie zależeć sukces przedsiębiorstwa w sieci. Jest już zdecydowanie za późno na naukę na błędach.
Bartłomiej Rak – Socjomania

16.15–16.45 Visual Merchandising – sztuka kreowania przestrzeni sklepu
Produkt i Klient to główni aktorzy w Visual Merchandisingu – w jaki sposób to wykorzystać? Jak budować przestrzeń która sprzedaje? W jaki sposób kreatywnie patrzeć na ekspozycję? Jak kreować potrzebę zakupu u Klientów?
Marcin Grzelak – Warto Szkolić

 

[FM_form id=”2″]

Design/Biznes/Łazienki
  • Strona główna
  • Nasz zespół
  • Polityka prywatności
  • KONTAKT

Wpisz, czego szukasz, i wciśnij Enter.