Paulina Winnicka, Koordynator ds. współpracy z architektami Deante, opowiada o zmianach w ofercie marki i genezie powstania Deante Design Studio.
Rok 2024 dla marki Deante był okresem dynamicznego rozwoju i strategicznych zmian. Kluczowym etapem było powołanie submarki Deante Design Studio, która stanowi odpowiedź na oczekiwania i potrzeby klientów, poszukujących harmonijnych rozwiązań łączących najwyższy standard z unikalnym wzornictwem. Produkty z nowopowstałych kolekcji zostały stworzone od podstaw przez zespół projektantów – od pierwszego szkicu aż po efekt finalny. Dzięki temu powstały autorskie, designerskie projekty, które łączą estetykę z funkcjonalnością, wykorzystują nowoczesne technologie i materiały najwyższej jakości, a także wpisują się w proekologiczną filozofię marki.
Potwierdzeniem innowacyjnego podejścia firmy i dbałości o unikalny design produktów jest prestiżowa nagroda Red Dot Design Award przyznana w ubiegłym roku deszczownicy Silia z kolekcji Deante Design Studio. Ten nowatorski produkt wyróżnia się minimalistycznym designem inspirowanym łukowatymi formami oraz funkcjonalnością dostosowaną do potrzeb użytkowników. Górna część deszczownicy jest obrotowa, co zwiększa elastyczność użytkowania, a mimo niewielkich rozmiarów głowicy, strumień wody ma kształt stożka, zapewniając komfort podczas kąpieli.
Deante konsekwentnie realizuje założoną strategię komplementarności oferty, nieustannie rozwijając portfolio produktów wyposażenia kuchni i łazienek. W 2024 roku asortyment marki został rozszerzony między innymi o meble i grzejniki łazienkowe. Działania te umacniają pozycję Deante jako lidera oferującego spójne i funkcjonalne rozwiązania dla nowoczesnych wnętrz.