Wiodące na świecie targi HVAC i techniki sanitarnej zapraszają do Frankfurtu nad Menem w dniach 17-21 marca 2025 roku. Co pokażą łazienkowi wystawcy na ISH 2025? Sprawdzamy. Tekst jest aktualizowany.
ISH koncentruje się na nowoczesnym wzornictwie łazienek, zrównoważonej technologii ogrzewania i klimatyzacji oraz systemach inteligentnego domu. Wiodące na świecie targi są flagowym wydarzeniem i sercem sektora sanitarnego i HVAC, a także wyjątkowym motorem innowacji.
AXOR
Marka AXOR, część wystawy Grupy Hansgrohe, zaprezentuje nową kolekcję pryszniców autorstwa Antonio Citterio. AXOR ShowerSphere powstała zgodnie z hasłem marki „Ucieknij od przeciętności”. Produkty opracowane z włoskim architektem i designerem poszerzają i tak już wielki pakiet możliwości, jakie daje marka AXOR w tworzeniu indywidualnego luksusu w łazience. AXOR ShowerSphere można będzie zobaczyć na ISH w koncepcjach łazienek autorstwa Antonio Citterio i Tary Bernerd, a także w specjalnej instalacji wodnej.
Grohe
Po dłuższej przerwie Grohe wraca na targi ISH. Zgodnie z hasłem marki „Pure Freude an Wasser” (Czysta Radość Wody) każdy element obecności GROHE na targach ISH 2025 będzie celebrował wodę. Bijoy Mohan, Lider LIXIL International: „Jesteśmy dumni, że możemy prezentować innowacje, które nie tylko na nowo definiują doświadczenia związane z wodą, ale także wyznaczają nowe standardy jakości, technologii, wzornictwa i zrównoważonego rozwoju. Potwierdzając nasz cel, ponownie angażujemy się w to, co najważniejsze: zapewnianie naszym klientom i profesjonalnym partnerom rozwiązań, które zapewniają wartość i budzą zaufanie w przyszłości”. Grohe będzie w hali Hala 3.0, stoisko D11 oraz w trucku na terenie zewnętrznym Agory.
Hansgrohe
Hansgrohe zaprezentuje przełomowe osiągnięcia w dziedzinie technologii wodnych – na zwiedzających czekać będą propozycje dla nowych łazienek marzeń. Wystawą poświęconą tematowi „Zrównoważonego życia” Grupa Hansgrohe nawiązuje do projektu wymyślania na nowo przestrzeni łazienkowej po raz pierwszy przedstawionego na targach ISH 2023. Z hasłem „Life is waterful”, marka premium hansgrohe definiuje łazienkę jako centrum dobrego samopoczucia. Dlatego hansgrohe zaprezentuje nie tylko przełomową reinterpretację popularnych klasycznych rozwiązań prysznicowych, ale także zupełnie nową kategorię produktów dla holistycznych rozwiązań łazienkowych. Dzięki innowacjom we wszystkich trzech kluczowych obszarach – prysznic, umywalka i toaleta – hansgrohe zademonstruje swoje unikalne doświadczenie w przekształcaniu wody w niezwykłe przeżycia. Szczególną atrakcją będzie nowa edycja jednej z najpopularniejszych kolekcji prysznicowych, która zaimponuj nowoczesną technologią i designem. Portfolio uzupełniają inteligentne rozwiązania toaletowe i innowacyjne koncepcje 2-w-1 w umywalkach. Hansgrohe pokaże się tradycyjnie w prestiżowej Festhalle na stoisku o powierzchni 2000 mkw.
Marmite
Jako część ES Group, Marmite, wraz z Acquabella, Fiora i Nuovvo, zaprezentuje najnowsze innowacje. Po raz pierwszy zaprezentuje ujednolicone portfolio, obejmujące premiery nowych produktów i rozszerzające się możliwości technologii kompozytów mineralnych. Marmite będzie w hali 5.1.
Prevex
Marka Prevex zaprezentuje najnowsze innowacje, w tym zupełnie nowy asortyment bezołowiowy. W hali 3.0 marka pokaże praktyczne, oszczędzające miejsce i zrównoważone rozwiązania w zakresie nowoczesnej gospodarki wodnej.
Viega
Po przerwie Viega wraca jako wystawca na targi ISH 2025. W tym roku ekspozycja na stoisku marki będzie skupiona wokół kluczowych kompetencji firmy: instalacji wody pitnej i ogrzewania, ochrony przeciwpożarowej, budownictwa cyfrowego oraz komfortowych rozwiązań łazienkowych. Firma Viega zaprezentuje rozwiązania, które łączą higienę i efektywność energetyczną. Polegają one między innymi na projektowaniu instalacji w oparciu o rzeczywiste potrzeby, co pozwala zmniejszyć objętość wody w systemie, a tym samym zredukować ilość energii potrzebnej do jej podgrzania.
OMNIRES
Wśród nowości prezentowanych na stoisku OMNIRES znajdą się m.in. nowe modele wanien i umywalek z kolekcji OVO i SHELL, wykonane z kompozytu M+, którego głównym składnikiem jest polska skała dolomitowa. Marka zaprezentuje również najnowsze kolory tego materiału – dune beige i white sand – wyróżniające się subtelną elegancją i harmonijną kolorystyką. Uzupełnieniem ekspozycji będą nowe akcesoria łazienkowe. Jednym z wyróżniających się produktów prezentowanych na targach będzie bateria kuchenna SWITCH z funkcją filtrowania wody. Dzięki dwóm niezależnym strumieniom – zwykłemu i filtrowanemu – oraz dostępności w 12 wariantach kolorystycznych, SWITCH oferuje wygodę użytkowania oraz szerokie możliwości dopasowania do aranżacji kuchennych. Na targach odwiedzający będą mogli zobaczyć pełną gamę kolorystyczną oraz osobiście doświadczyć działania systemu filtracji.