Od wiosny 2024 roku marka SanSwiss działa jako Ronal. Zmiana nazwy nie tylko podkreśla tożsamość marki należącej do Ronal Group, ale również odzwierciedla rozwój firmy w kierunku kompleksowego dostawcy rozwiązań łazienkowych i wellness. W ramach koncernu powstał nowy oddział – Ronal Bathrooms, do którego należą, oprócz wspomnianej już marki Ronal, także nabyte przez firmę w ubiegłym roku marki Glass 1989, Karol oraz Kudos.
W ostatnich kilkunastu miesiącach Grupa Ronal aktywnie działa na rzecz wzmocnienia swojej pozycji na ryku wyposażenia łazienek. W roku ubiegłym przejęła dwie włoskie uznane marki Glass 1989 oraz Karol, a także markę Kudos rodem z Wielkiej Brytanii. Utworzenie działu Ronal Bathrooms to kolejny milowy krok w rozwoju firmy na łazienkowym rynku.
W portfolio Ronal Bathrooms znajdziemy przede wszystkim różnorodny asortyment wysokiej jakości kabin prysznicowych i brodzików (znany wcześniej pod marką SanSwiss). Tę ofertę uzupełniają produkty Kudos – w zakresie kabin prysznicowych i brodzików (głównie na rynku Wielkiej Brytanii), Glass 1989 – w zakresie produktów wellness, a także Karol – w zakresie umywalek, wanien oraz mebli łazienkowych.
Ronal Bathrooms jest także partnerem i udziałowcem francuskiego start-upu INMAN, zajmującego się zrównoważonymi koncepcjami inteligentnych pryszniców i łazienek.
– Od pierwszego kwietnia 2024 roku działamy pod nowym brandem. Nasza dotychczasowa sieć dystrybucji w Polsce będzie obsługiwać wszystkie marki Ronal Bathrooms. Przygotowaliśmy już polskojęzyczne katalogi produktów Glass 1989 i Karol, z cenami w złotówkach. Co bardzo istotne, mamy również zbudowaną silną sieć serwisu posprzedażowego. W salonach łazienkowych w Polsce powstają także kolejne ekspozycje naszych marek, jest ich już kilkanaście – mówi Łukasz Wagner, Prezes Zarządu Ronal Bathrooms Sp. z o.o. (dawniej SanSwiss Sp. z o.o.).