Cevisama 2024 zamknęła swoje drzwi 1 marca i wg organizatorów osiągnęła swój cel jako użyteczna platforma dla firm z branży.
Tegoroczna edycja osiągnęła takie same wyniki jak ubiegłoroczna, a odsetek międzynarodowych nabywców odwiedzających Feria Valencia był nawet wyższy. Pierwsze zestawienie wskazuje, że liczba 70 000 odwiedzających handlowców została przekroczona , a wstępne szacunki wskazują, że targi ceramiki osiągną takie same wyniki jak w ubiegłym roku.
Pierwsze statystyki pokazują znaczny wzrost odsetka międzynarodowych nabywców, który jest o 4 punkty procentowe wyższy, niż w ubiegłym roku, co oznacza, że ten segment stanowił ponad 29 procent ogólnej liczby profesjonalistów odwiedzających Cevisamę. Według tych pierwszych statystyk głównymi rynkami, z których pochodzili nabywcy, były Francja, USA, Wielka Brytania, Włochy i Niemcy. Z drugiej strony, odsetki wskazują na niewielki spadek liczby hiszpańskich nabywców, co oznacza, że mimo że wciąż stanowią ponad 70 procent wszystkich odwiedzających, hiszpańska grupa nieco się skurczyła w porównaniu z ubiegłym rokiem.