Targi ISH po raz kolejny prezentują na żywo branżę sanitarną, grzewczą i klimatyzacyjną we Frankfurcie nad Menem. Przez pięć dni od 13 do 17 marca wszystko we Frankfurckim Centrum Targowo-Wystawienniczym obracać się będzie wokół głównych tematów zrównoważonego rozwoju, bezpieczeństwa dostaw i najnowszych trendów projektowych. Rozłożona w siedmiu halach sekcja ISH Water skupia się na technologii zrównoważonego wykorzystania wody i nowoczesnego projektowania łazienek. To ważny powrót po ostatniej edycji w 2019 roku oraz cyfrowej wersji targów w 2021, w trakcie pandemii.
Oszczędne wykorzystanie wody, odnawialne źródła energii do wytwarzania ciepła i higieniczne, czyste powietrze w budynkach – rozwiązania na rzecz zrównoważonej przyszłości są obecnie bardziej pożądane, niż kiedykolwiek wcześniej. Można je będzie oglądać na targach ISH we Frankfurcie od 13 do 17 marca 2023 r.
Około 2000 firm (80 z Polski – zobacz listę wystawców) z branży sanitarnej, grzewczej i klimatyzacyjnej z 53 krajów zgłosiło się do zaprezentowania swoich innowacji w dwóch sekcjach targów – ISH Water i ISH Energy.
Około 900 wystawców – w tym 80 procent spoza Niemiec – prezentuje swoje najnowsze produkty w ramach ISH Water w halach od 1 do 6, a także w „Festhalle” i „Forum”.
Szerokie spektrum prezentowanych produktów obejmuje wszystko do nowoczesnych łazienek, technologię instalacyjną, oprogramowanie, narzędzia i materiały mocujące, a także części zamienne. Oprócz projektowania, ISH Water 2023 koncentruje się na zrównoważonym rozwoju. Niezależnie od tego, czy chodzi o materiały, produkcję czy koncepcje projektowania łazienek międzypokoleniowych, nadrzędnym czynnikiem jest zrównoważony rozwój. Szczególnie interesującym zagadnieniem w tym kontekście jest zrównoważona instalacja i jakość produktów w odniesieniu do wody jako cennego zasobu,. A także efektywność energetyczna, jeśli chodzi o zaopatrzenie w ciepłą wodę.
Brand Manager ISH, Stefan Seitz, nie może się doczekać prezentacji wystawców: „Dostęp do wystarczającej ilości wody pitnej nie jest już tak oczywisty jak kiedyś. To jest coś, czego musieliśmy się nauczyć w ostatnich latach. Dlatego ISH Water zwraca uwagę na zrównoważony rozwój w różnych aspektach. I cieszę się, że wielu producentów odzwierciedla to w swoich prezentacjach. Co więcej, po raz kolejny jestem niezwykle podekscytowany ich zapierającymi dech w piersiach stoiskami wystawienniczymi i fascynującymi nowymi koncepcjami łazienek”.
W targach ISH uczestniczą czołowi wystawcy z całego świata. Choć zabraknie kilku dużych marek, które były obecne przez lata wcześniej. Nie będzie Grohe, Ideal Standard czy Dornbracht.
W Łazienkach w halach 3, 4.1 i 4.2, a także w „Festhalle” i „Forum” odwiedzający znajdą firmy prezentujące nowe produkty i innowacje do łazienki: od małych, kompaktowych łazienek do życia w mieście po łazienki wellness, do regeneracji i relaksu.
Wśród prezentujących się firm znajdują się m.in. Antonio Lupi, Bette, Burgbad, Delabie, Duravit, Hansgrohe, Kaldewei, Kludi, KWC, Laufen, Novellini, Roca, Sprinz, Toto, Villeroy & Boch i Vitra.
W segmencie techniki instalacyjnej w pawilonach 4, 5 i 6 wystawcy prezentujący swoje aktualne asortymenty to zintegrowane systemy rurowe Aalberts, Geberit, Gebr. Kemper, Georg Fischer, Grünbeck, Hans Sasserath, Judo, Roth-Werke, TECE, VALSIR i Wavin.
Wśród firm uczestniczących w grupach produktowych narzędzi i techniki mocowania znajdują się Adolf Würth, BTI, Fischer Werke, Rems i Rothenberger.
W nowych halach 5.1 i 6.0 prezentowane jest najnowsze oprogramowanie firm takich jak Dendrit, Hottgenroth, Linear i Trimble.
Codziennie aktualizowany ISH Contactor zapewnia aktualny przegląd wszystkich wystawców i ich portfolio produktów. W ramach wyszukiwania wystawców specjalny filtr zainteresowań zapewnia szybką orientację w najważniejszych kwestiach. Tutaj zgrupowani są producenci, którzy oferują produkty i rozwiązania dotyczące określonych tematów: Te tematy to:
- rozwiązania dla bezpiecznych i zrównoważonych instalacji wody pitnej,
- rozwiązania dla łazienki bez barier / dostosowanej do wieku,
- rozwiązania dla zrównoważonej łazienki.
Mieszanka specjalistycznej wiedzy, trendów i networkingu
Jak zawsze goście mogą liczyć na bogaty program wydarzeń. Po raz pierwszy uczestnikom targi proponują tematyczne zgrupowanie wydarzeń w formie hotspotów. Water Hotspot to platforma transferu wiedzy i inspiracji w Hali 3.1.
Wiedzę na temat najnowszych trendów w łazienkach zorientowanych na wellness, a także najnowsze produkty, można znaleźć w Pop up my Bathroom z czterema tematami, które będą miały decydujące znaczenie dla holistycznego planowania łazienki w nadchodzących latach.
Dodatkowo forum dyskusyjne – „Pop up my Bathroom Atelier” – z warsztatami i panelami dyskusyjnymi to doskonała okazja do bezpośredniej wymiany informacji. Aby sprostać konsekwencjom zmian demograficznych, branża instalacyjna musi w nadchodzących latach zaspokoić gwałtowny wzrost zapotrzebowania na łazienki bez barier i łazienki pielęgnacyjne.
W hali 3.1 Niemieckie Stowarzyszenie Urządzeń Sanitarnych, Ogrzewania i Klimatyzacji (ZVSHK) prezentuje pełną gamę informacji i usług na temat łazienek bez barier. Priorytetem Innovation Hotspot są zorientowane na przyszłość produkty i pomysły.
Ponadto konkurs „Design Plus powered by ISH” pokażę 32 przyszłościowe produkty wyróżniające się optymalnym połączeniem trwałości, estetyki i funkcjonalności.
1 komentarz