Dzięki Tara, firmy Dornbracht i Sieger Design położyły podwaliny pod zupełnie nową kulturę łazienkową. Minimalistyczny, elegancki język wzornictwa armatury od 30 już lat wywiera wpływ w wielu różnych kontekstach i przyczynia się do przekształcenia łazienki w estetycznie atrakcyjną przestrzeń życiową. Wszystko to sprawia, że klasyczny design Tary będzie także w przyszłości impulsem dla wizjonerskich koncepcji łazienkowych.
Jednym z powodów nieustannej nowoczesności Tary są liczne możliwości projektowe oferowane przez firmę Dornbracht. Przez ponad trzy dekady z pierwotnego projektu rozwinęła się szeroka rodzina armatury, która obejmuje między innymi wolnostojące armatury do umywalek i wanien, rozwiązania prysznicowe i armaturę kuchenną. Poszczególne warianty Tary mogą mieć różne uchwyty i są dostępne w wielu wykończeniach. Na przykład w 2022 roku wprowadzono trzy nowe wykończenia – Dark Chrome oraz szczotkowane i błyszczące wersje Champagne (22-karatowe złoto).
Jak mówi Christian Siegier, dyrektor ds. marketingu Sieger Design: Tara zawsze pozostawała głęboko nowoczesna, dzięki temu, co czasami jest jedynie subtelnym artystycznym i technicznym udoskonaleniem, a także dzięki ekscytującym nowym wykończeniom i wariantom uchwytów, które wprowadziliśmy w ostatnich latach. I dodaje:
Dzięki swojej rozbrajającej otwartości i przejrzystemu, archetypowemu językowi projektowania, design Tary nadal będzie bardziej odpowiedni niż kiedykolwiek wcześniej.
Nawet po 30 latach najpopularniejsza seria armatury Dornbracht pozostaje ponadczasową ikoną wzornictwa, która artystycznie wzbogaci koncepcje łazienkowe najwyższej jakości. Wszystkiego najlepszego Tara!