ŁazienkaPlus.pl, jeden z największych w Polsce sklepów internetowych oferujący asortyment łazienkowy (Ferro, Roca, Grohe, Deante, Oltens, Hansgrohe, Duravit) uruchomiła swój kanał na kanale YouTube. „Wanna Talk?” to cykl rozmów wykorzystujący format z pogranicza talk-show i podcastu.
Prowadząca – Michalina Grzesiak rozmawia z gwiazdami, influencerami, artystami. Zaprasza gości… do wanny w showroomie łazienkaplus.pl.
Premierowy odcinek „Wanna Talk” ukazał się w połowie maja. Gośćmi Michaliny Grzesiak byli już m.in. Maja Bohosiewicz, Karol Paciorek czy Agnieszka Kaczorowska.
Za strategię komunikacji, realizację odcinków video i prowadzenie kanału YouTube odpowiada SKIVAK Full Service Content Agency.
Interesujący goście i nietypowe miejsce przeprowadzania rozmów pozwala na zbudowanie rozpoznawalnego formatu, ale umożliwia też luźną komunikację, którą ceni sobie młody odbiorca – podkreśla Alicja Glapan, Head of Video Department w SKIVAK. – Tworzymy content spójny z ideą marki – „Wszystko zaczyna się w łazience”. Nie zalewamy widza mnóstwem porad dotyczących łazienek, remontów i produktów. Łazienka jest dla nas przyjemnym miejscem, w którym możemy się odsłonić i opowiedzieć swoją historię – dodaje.
Skivak odpowiada także komunikację marki łazienkaplus.pl w social media.
Kanał „Wanna Talk” dostępny jest pod tym linkiem.