
Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w FM Mattsson Mora Group (właściciel marki Damixa)? Mówi o tym Przemysław Okoń, Sales Manager.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
2020 rok, był pod każdym względem wyjątkowy. Zderzył nas z wyzwaniami codziennego dotarcia do klienta z naszą ofertą, ale także postawił nowe, nieznane trudności w komunikacji wewnątrz organizacji. W FM Mattsson Mora Group tworzymy międzynarodowy, silnie rozproszony zespół, dzięki czemu sprawnie i szybko dostosowaliśmy nasze procedury do nowej rzeczywistości pandemicznej.
Istotnie odczuliśmy jednak brak możliwości spotkań „na żywo”, w szerokim gronie, podczas branżowych targów i konferencji. W związku z tym zdecydowaliśmy się przeprowadzić premierę naszej najważniejszej nowości produktowej – linii armatury bezdotykowej Silhouet Touchless w sposób bardziej multimedialny, w oparciu o publikacje w mediach społecznościowych i materiały udostępniane on-line. Dodatkowo skorzystaliśmy z możliwości zaprezentowania naszych produktów w drukowanych katalogach branżowych wydawanych w ciągu ubiegłego roku. W nadchodzącym, 2021 roku chcemy kontynuować te działania rozszerzając je o nowe dostępne możliwości bezpiecznych spotkań z architektami i klientami podczas konferencji i wydarzeń on-line.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
W 2020 roku kontynuowaliśmy konsekwentnie rozszerzanie portfolio naszych produktów o nowe wykończenia. Zaprezentowaliśmy też odświeżoną koncepcję zestawienia naszych baterii z innymi materiałami wykończeniowymi – Tap into your style. Rok 2021 przyniesie dalsze działania w tym kierunku, w tym momencie na rynku jest już dostępny nowy kolor wykończenia dla serii Silhouet – matowa biel.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Okres pandemii pokazuje jak ważna jest sprawna komunikacja i wymiana informacji na linii producent – salon łazienek. Z jednej strony, gdy mówimy o komunikowaniu nowości i zmian w ofercie produktowej, ale również jeśli chodzi o kwestie bardziej techniczne, takie jak dostępność produktów, której zapewnienie w ostatnich miesiącach też stanowi spore wyzwanie.