
Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie ŁazienkaPlus.pl? Mówi o tym Marek Przybył, prezes firmy.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Miniony rok, pomimo niesprzyjających warunków i ciężkiej sytuacji na rynku, oceniamy bardzo pozytywnie zarówno pod kątem wyników sprzedażowych, które nie ukrywamy, były źródłem naszego niepokoju, kiedy wybuchła pandemia, jak również realizacji założonych planów. Od kilku miesięcy sukcesywnie wprowadzaliśmy do naszego sklepu nowe kategorie produktowe, które, mamy nadzieję, jeszcze lepiej spełnią oczekiwania naszych Klientów i zaspokoją ich potrzeby w tym obszarze. W tym roku zamierzamy kontynuować tę strategię realizując ponadto dużą inwestycję związaną z logistyką, żeby jeszcze szybciej dostarczać zamówienia naszym Klientom.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Naszą dumą jest nieustannie rozwijany i doskonalony program “Architekt”, w którym na ten moment bierze udział już ponad 1,5 tys. architektów wnętrz z całej Polski. Program daje im wymierne korzyści, takie jak rabaty oraz, co równie ważne, promocję ich marki, dlatego grupa ta stale się powiększa. Na ten rok zaplanowaliśmy dynamiczny rozwój tego projektu i wiele dodatkowych atrakcji dla uczestniczących w nim partnerów, dlatego warto zarejestrować się już dziś, żeby być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży i zaprezentować swoje prace grupie ponad 1 miliona osób, które co miesiąc odwiedzają nasz sklep.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami.
Salony pełnią niezwykle istotną funkcję, ponieważ pozwalają markom na zaprezentowanie ich produktu i bliższy kontakt z Klientem. Tak jak wszędzie, kluczem jest dobra komunikacja i znalezienie kompromisu pomiędzy oczekiwaniami producenta a ofertą dystrybutora, nieważne czy jest to salon czy tak jak w naszym przypadku, sklep internetowy. Pandemia potwierdziła to, co obserwujemy od kilku lat, czyli przenoszenie uwagi do Internetu i poszukiwanie specjalistycznych produktów i porad właśnie w sieci. Jako lider sprzedaży e-commerce w Polsce doskonale znamy mechanizmy, które wpływają na użytkownika i jego wybory, co z sukcesem wykorzystujemy przy tworzeniu ekspozycji na stronie sklepu i w prowadzonych regularnie kampaniach mediowych.