“Odkryj przyszłość teraz” – pod tym haseł organizacja Lixil EMENA zainaugurowała start platformy Grohe X.
Platforma została dostosowana do potrzeb różnych grup odbiorców. Znaleźć można na niej formaty multimedialne, w tym filmy instruktażowe z cyklu “Jak to zrobić?”, artykuły o nowościach produktowych i trendach, czy przestrzenie w widoku 360°, które umożliwiają klientom bezpośrednio odkrywać najważniejsze rozwiązania marki. Dostępne też są wywiady z ekspertami w cyklu “A Glass of Water with…’” czy serię „Wow of the Week”, w której co tydzień prezentowany jest inny temat dotyczący nowości produktowych lub branży.
Odwiedzający platformę Grohe X mogą odkrywać znajdujące się na niej treści samodzielnie lub skorzystać z nowych sposobów komunikacji – platforma umożliwia partnerom biznesowym umówienie się na wirtualne spotkanie z przedstawicielem handlowym, w celu wymiany informacji o zaprezentowanych nowościach.
W pierwszy dzień uruchomienia narzędzia odwiedziło go ponad 12 000 użytkowników i 4000 osób uczestniczyło w transmisji 3 wydarzeń online.
Z okazji startu nowej platformy, firma zorganizowała dla zaproszonych gości serię wydarzeń live oraz udostępnionych na życzenie. Marka ogłosiła, że cztery z jej najlepiej sprzedających się produktów uzyskały certyfikat Cradle to Cradle Certified®. Grohe pokazało też odświeżone produkty m.in. nową odsłonę kolekcji Eurosmart oraz nowości.