Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w New Trendy? Mówi o tym Gabriel Krekora, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Jednym z najważniejszych przedsięwzięć, rozpoczętych w 2020 roku, jest transformacja możliwości personalizacyjnych naszych produktów. Wprowadziliśmy nowe wersje kolorystyczne detali, biel oraz złoto. Co ważne, klienci, na życzenie, mogą wybrać dowolną barwę z palety RAL, dopasowaną do aranżacji łazienki. Ewolucja w personalizacji produktów obejmuje także dobór szkieł, ich faktur oraz kolorów. Oprócz wzorów dekoracyjnych, wprowadziliśmy szyby wysoko transparentne oraz wersję z uszlachetnieniem, trwale zabezpieczającym szkło przed matowieniem.
W ubiegłym roku zaprezentowaliśmy nową odsłonę katalogu, z premierowymi kolekcjami: Avexa, w trzech wariantach kolorystycznych oraz Prime – w dwóch wariantach. Powiększyliśmy także portfolio produktowe dotychczasowych kolekcji, co będziemy kontynuowali i w tym roku. Jeśli sytuacja związana z pandemią ulegnie poprawie, to nowości 2021 planujemy zaprezentować podczas targów Warsaw Home.
Kluczowym przedsięwzięciem, zapoczątkowanym w ubiegłym roku, jest reorganizacja wewnątrz firmy. Optymalizujemy procesy zarządzania magazynem oraz logistyką, a pod koniec 2021 roku wprowadzimy nowe rozwiązania informatyczne, skoncentrowane wokół zarządzania produkcją.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Wszystkie nowe rozwiązania, dotyczące personalizacji, powstały między innymi z myślą o tej grupie klientów. Znajomość potrzeb architektów i projektantów powoduje, że stale rozszerzamy wachlarz niestandardowych rozwiązań. Dlatego w 2021 roku będziemy kontynuowali rozwój Działu zamówień na wymiar.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Podczas pierwszej fali zachorowań, gdy rynek zmagał się ze znacznym spowolnieniem gospodarczym, wprowadziliśmy dostawy bezpośrednie do klientów końcowych naszych partnerów handlowych.
Pandemia spowodowała zmiany w procesie zakupowym konsumentów, którzy zintensyfikowali poszukiwania produktów wyposażenia wnętrz w internecie. Dlatego wspieramy salony łazienkowe w odpowiedniej prezentacji kabin New Trendy na ich stronach internetowych. W tym roku rozpoczynamy również przebudowę naszej strony, z uwzględnieniem zarówno potrzeb klientów detalicznych, jak i partnerów handlowych.