Z początkiem marca stanowisko Brand Managera marki Deante objęła Aleksandra Marciniak. Funkcję obejmuje po 4 latach pracy w firmie na stanowisku Specjalisty ds. Komunikacji Marketingowej.
Wraz ze zmianą stanowiska zakres moich obowiązków i możliwości w zakresie marketingu znacznie się powiększy. Będę odpowiadać za strategię marketingową oraz kreowanie wizerunku marki na rynku polskim – opowiada Aleksandra Marciniak.
Zmiany w Deante wynikają z dynamicznego rozwoju firmy. Deante jest dziś obecne w ok. czterystu salonach w całej Polsce, a w ponad stu powstały duże, indywidualne strefy ekspozycyjne. Dwa lata temu rozpoczęły się zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Proces rozpoczął się od zmiany logo, następnie zostały wprowadzone nowe, ekologiczne opakowania i obrandowano nowoczesny budynek firmy w Zgierzu. Niebawem marka zyska przyjazną użytkownikowi stronę internetową.
Przyszedł czas, by także asortyment Deante zyskał jeszcze bardziej profesjonalną oprawę. Jestem przekonana, że połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy da mi znacznie większą elastyczność i pozwoli zachować spójność działań na różnych polach – mówi Aleksandra Marciniak.