Wydarzenia w firmie, innowacje wprowadzane z myślą o architektach, współpraca z rynkiem – co było ważne w firmie Tece? Mówi o tym Maciej Furdykoń, Dyrektor Działu Technicznego.
Jakie najważniejsze wydarzenia miały miejsce w Waszej firmie w 2020 roku oraz co ważnego powinno się wydarzyć/co planujecie na rok 2021?
Miniony rok postawił przed wieloma branżami nowe wyzwania. Pierwsze miesiące upłynęły pod znakiem niepewności. W tym czasie z uwagą obserwowaliśmy rynek, branżę i zachowania klientów. Na nowo zdefiniowaliśmy potrzeby użytkowników oraz partnerów. Elastyczność w zakresie działań komunikacyjnych, marketingowych oraz sprzedażowych pozwoliła nam dopasować się do nowej sytuacji. Dzięki temu nasza firma odnotowała bardzo dobre wyniki finansowe i mogła rozwijać się na tym samym, wysokim poziomie jak dotychczas.
W minionym roku z sukcesem wprowadziliśmy do oferty wiele nowości. Wśród nich warto wymienić przyciski TECEsquare II i profile prysznicowe TECEdrainprofile z powłoką PVD, dostępne w trzech wyjątkowych wariantach wzorniczych – złoto czerwone, optyczne i czarny chrom. Dzięki nim możliwe stało się dopasowanie poszczególnych elementów wyposażenia, takich jak armatura sanitarna, przycisk i odwodnienie prysznicowe.
W najbliższych miesiącach również nie zawiedziemy naszych klientów. Wprowadzamy nowe modele przycisków, rozwiązania w zakresie łatwiejszego ich montażu, a także instalacji spłuczki. Szczegóły już wkrótce.
Jakie nowe usługi/rozwiązania/premiery/działania z myślą o architektach i projektantach wprowadziliście w 2020 roku? Czy planujecie coś nowego z myślą o tej grupie na 2021 rok?
Architekci oczekują „bliskości”, tj. realnych relacji, wsparcia na każdym etapie podejmowania decyzji. Dlatego nie bez powodu hasło CLOSE TO YOU jest misją naszej firmy i kierunkowskazem dla wszystkich działań, które prowadzimy. W minionym roku misja ta nabrała nowego wymiaru. Bezpośrednie kontakty zastąpiły spotkania i szkolenia online. Liczne rozmowy z architektami pozwoliły nam wdrożyć szereg narzędzi wspierających komunikację i obsługę projektową. Stworzyliśmy dedykowaną bazę produktów TECE, zawierającą materiały niezbędne dla pracy każdego projektanta wnętrz. W krótkim czasie, gdy możliwe były spotkania bezpośrednie, jako sponsor strategiczny Ogólnopolskich Regat, wypłynęliśmy z architektami w rejs.
Co Waszym zdaniem jest kluczowe, jeśli idzie o współpracę na linii producent/marka – salon łazienek/wnętrz w ostatnim okresie naznaczonym pandemicznymi ograniczeniami i zmianami?
Z pewnością warto rozwijać kanały komunikacji online, np. w formie webinarów, szkoleń technicznych, produktowych czy inspiracyjnych. Ważny jest także rozwój i wsparcie działań sprzedażowych, m.in. poprzez wspólnie prowadzone kampanie kierujące ruch na stronę, działania komunikacyjne i marketingowe. Otwartość na potrzeby partnerów to klucz do obopólnego sukcesu biznesowego.