Laminam, producent spieków kwarcowych stosowanych także we wnętrzach i łazienkach, zaprezentował nowe logo, tożsamość wizualną oraz strategię komunikacji. W komunikacji firma akcentuje odwagę, innowacyjność i wizję.
Po pierwsze: być pierwszym! – takie motto przyświecało założycielom Laminam, którzy w 2001 roku postanowili stworzyć coś, co zrewolucjonizuje rynek wnętrzarski. Tak powstały naturalne płyty wielkoformatowe, cienkie i lekkie spieki kwarcowe, które cieszą się popularnością w Europie, Ameryce i Azji.
Chcemy być znowu pionierami – tym razem w kontaktach z architektami, projektantami i wykonawcami w nowej, post-pandemicznej rzeczywistości. Mamy dużo do zaoferowania dziedzinie architektury, designu i sztuki użytkowej. Zamierzamy to szeroko prezentować w nowej formie – tłumaczy Katarzyna Wagner, kierownik działu promocji Laminam na rynku polskim.
Włoska marka patrzy na siebie jako kreatorów i projektantów, którzy tworzą własne przestrzenie do działania, szukając tego, co unikatowe. Dlatego obecne zmiany są naturalnym impulsem do zmian. Minimalistyczne logo w postaci monogramu nawiązuje do świata mody, w którym rządzi ponadczasowe piękno o nieszablonowym charakterze.
Nowe logo symbolizuje elegancję i klasę powierzchni, które tworzymy, podkreślając także nasze dążenie do tego, by pozostać pionierami w zakresie wykończenia różnego typu powierzchni. Towarzyszy temu nowe hasło: Najlepsze Powierzchnie Naturalne (Superior Natural Surfaces), które wraz z logo tworzy czytelny i spójny komunikat – dodaje Katarzyna Wagner.
Nowa tożsamość wizualna firmy oparta o doświadczenia, tradycję oraz nadrzędne wartości w centrum stawia innowacyjność i rozwój, które będą teraz kluczowymi aspektami strategii komunikacyjnej.
Aktualne zmiany rebrandingowe to proces rozłożony w czasie. Będziemy stopniowo realizowali założenia nowej identyfikacji wizualnej zarówno w na stronach www, w naszych kanałach social media, w materiałach promocyjnych, naszych showroomach i punktach sprzedaży oraz u naszych partnerów handlowych. Mamy świadomość, że tak ważne zmiany wymagają czasu i ten czas sobie dajemy również w Polsce – podkreśla Katarzyna Wagner.
Włoska marka podkreśla w swojej promocji znaczenie własnej technologii In-Side (spieki kwarcowe dzięki specjalnej technice wypalania i obróbki wszędzie posiadają jednolity wzór i fakturę, o sprawia, że można je dowolnie ciąć i układać) oraz specjalistycznej wiedzy i doświadczenia.