– Cieszyć się możemy nie tylko wynikami stricte finansowymi takimi jak ponad 13% wzrost sprzedaży od początku roku w Grupie SBS na całym asortymencie. Ważny jest też rozwój i rosnąca popularność produktów marki KELLER (przyrost o niemal 20%) czy poszerzenie portfolio Grupy o kolejne produkty na wyłączność – mówi Dominika Ciurzyńska, Specjalista ds. marketingu Grupy SBS i redaktor naczelna “Magazynu Grupy SBS”.
W tym roku firma zorganizowała 7. Edycję Targów Grupy SBS, która przyciągnęła ponad 3 tys. instalatorów z całej Polski. Zaprosiła też Stowarzyszenie OSFIS, które na targach rozstrzygnęło pierwszą edycję plebiscytu Polecane Przez Polskich instalatorów. Jako Grupa otrzymała nagrodę w kategorii Firma Przyjazna Instalatorom. W ramach tej akcji promowano również kompleksowy produkt, jakim jest podłogówka KELLER Floor – nominowana w kategorii Produkt Roku.
– Bardzo ważnym i opiniotwórczym rankingiem jest dla nas od wielu lat Lista 500 Rzeczpospolitej. Także i w tym przypadku cieszyć możemy się sukcesem! Grupa SBS jest obecnie na 448. pozycji w tym rankingu, co oznacza wskoczenie o kolejnych 11 lokat do góry – mówi Dominika Ciurzyńska.
CZAS NA ROZMOWY
Jak zawsze – po wytężonej pracy należy celebrować osiągnięte cele. Drugi weekend października będzie idealnym na to momentem. Będzie to także okazja do dyskusji z dostawcami, którzy zostali patronami corocznego spotkania Grupy SBS. Partnerzy Grupy będą czekać na uczestników w Kawiarence Mecenasów, która od lat jest miejscem rzeczowych i merytorycznych rozmów na temat branży instalacyjnej. W tym roku Kawiarenkę wspierają Armatura Kraków, Beretta, Biawar, Elektromet, Ferro, Grundfos, KAN, LG Electronics, Perfexim, Purmo, Saunier Duval, Vaillant.
Więcej o wydarzeniu na stronie Grupy SBS. A my po spotkaniu na pewno podsumujemy je dla Was i powiemy, co w branży piszczy.